سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / هورمون ها / استروئید / استانازولول، وینسترول ، winstrol، Stanozolol

استانازولول، وینسترول ، winstrol، Stanozolol

بازدیدها: 816

نام دارویی: استنوزولول، وینسترول ، استانوزولول، Stanozolol
فعالیت در خون  : حدود ۴۸ ساعت،
متوسط ​​دوز: مردان ۳۰-۸۰ میلی گرم در روز؛ زنان ۲۵-۵۰ میلی گرم در هفته
نگهداری آب: – 
 آسیب کبدی : بله
طعم و مزه: ندارد، نمونه های تقلبی مزه و بوی شربت المینیوم الجی دارد

 

استنوزولول یکی از محبوب ترین و شناخته شده استروئید آنابولیک در میان بدنسازان است.

دلیل اصلی این استروئید بسیار محبوب است، شاید به این دلیل است که به استروژن تبدیل نمی شود و در هنگام استفاده از استازولول، داروهای ضد استروژن مورد نیاز نیست. همچنین موجب احتباس اب نمیشود.

چگونه کار میکند؟ 

دوز روزانهاستنزولول معمولا ۳۰ تا ۸۰ میلی گرم است . اغلب به تنهایی مصرف نمی شود، معمولا در ترکیب با سایر استروئید ها بسته به اهداف مورد نظر گرفته می شود.

با هدف پشته سازی و حجم

تستوسترون، D-bol یا Oxymetholone برای اهداف انبوه اضافه شده است. در این مورد استنوزولول کمی از چرخه را تعادل می دهد و اثر آنابولیک خوبی را با فعالیت استروژن پایین تر به ارمغان می آورد. نتیجه این ترکیب باید افزایش توده عضلانی با سطح پایین آب و حفظ چربی باشد.

با هدف کات و چربیسوزی

استنزولول را می توان در ترکیب با Trenbolone یا Halotestin استفاده کرد. چنین ترکیبی معمولا برای مسابقات و مراحل رژیم غذایی است. نتیجه نگهداری حجم عضله با چگالی بالا میباشد

اثرات جانبی:

استنوزولول ۱۷-آلفا آلکیل شده است، به همین دلیل است که برای کسانی که این استروئید را برای مدت زمان طولانی و در دوزهای بالا مصرف می کنند،  از سمی شدن کبدی باید نگران  باشند . با توجه به سمیت کبد، توصیه می شود افرادی که این استروئید را مصرف می کنند تا سیکل خود را تا شش هفته یا کمتر محدود کنند. اگر تصمیم به استفاده از استنوزولول برای مدت زمان طولانی داشته باشید، باید از طریق آزمایش خون میزان  آنزیم کبد خود را کنترل کنید تا اطمینان حاصل شود که آسیب دیده نشود.

سایر عوارض جانبی عبارتند از: آکنه، بزرگ شدن پروستات و تشدید طاسی الگوی مردانه. همانطور که قبلا گفتم، برای جلوگیری از اثرات جانبی چشمگیر، دوز و زمان استفاده باید دقیقا تحت نظارت باشند.

وینسترول

وینسترول نام تجاری استروئید آنابولیک استانازول می باشد این ترکیب از جمله مشتقات دی هیدروتستسترون است اما فعالیت آن کمتر از دی هیدرو تستسرون می باشد . وینسترول از نظر تکنیکی در گروه استروئید های آنابولیک طبقه بندی می شود .

تحقیقات نشان می دهد این دارو میل بیشتری به رشد عضلات دارد در صورتی که میل آن به فعالیت آندروژنی کمتر است اگر چه دی هیدروتستسرون عوارض جانبی آندروژنی بوجود می آورد اما در مقابل استانوزولول مقدمات رشد کیفی عضلات را فراهم می کند در واقع خواص آنابولیک این ماده در مقایسه با بسیاری از ترکیبات قوی تر بسیار ملایم وضعیف است اما باز هم می توان در زمینه تقویت عضلات به آن اعتماد کرد .

البته خواص آنابولیک وینس ترول با دیانابول برابری می کند اما تمایل به جذب یا عدم دفع آب در هر دوی آنها متفاوت است استانازول نیز مثل دیانابول حاوی همان ساختمان متیلی ۱۷ کربن است اما با تغییر کوچکی که در آن ایجاد شده است امکان مصرف به صورت خوراکی هم وجود دارد علی رغم این طراحی انواع تزریقی این دارو نیز تولید شده است.

 

وینسترول

ساختمان استانازولول طوری نیست که بتواند به استروژن تبدیل شود بنابراین زمانی که از این استروئید استفاده می کنید دیگر نیازی به مصرف آنتی استروژن ندارید در این صورت حتی افراد حساس هم نباید نگران مشکل بزرگ شدن سینه باشند . اگر چه استرژن مقصر اصلی در بروز مشکل جذب آب است

اما وینسترول ظاهر کیفی بسیار خوبی را در عضلات ایجاد می کند و چربی را از آنها دور می کند . در نتیجه دیگر نیازی نیست نگران جذب زیاد مایعات زیر پوستی باشید . به همین دلیل استروئید بسیار خوبی است که ورزشکاران طی دوره تقویت کات عضلات می تواند از آن استفاده کند یعنی همان زمانی که جذب آب و چربی به نگرانی بزرگ ورزشکاران تبدیل می شود ورزشکارانی که در رشته های ورزشی قدرتی و سرعتی شرکت می کنند مثل دو میدانی به خوبی از شهرت وینسترول آگاه هستند .

 

تحت چنین شرایطی هیچ ورزشکاری نمی خواهد وزن آب اضافی را با خود به این سو آن سو حمل کند بنابراین به رشد عضلات که بر اثر مصرف ویسنترول حاصل می شود علاقه زیادی داشته و وینسترول را با سایر داروهای استروژنی که سب افزایش حجم عضلات می شود ترجیح می دهد.
همانطور که گفته شد وینسترول به دو شکل قرص خوراکی و محلول تزریقی آماده می شود اگر چه ساختمان شیمیایی هر دو شکل هم است اما نوع تزریقی به مصرف کننده امان می دهد دوز بیشتر استروئید را مصرف کند .

علت هم این است که داروی تزریقی از اثرات بیشتری برخوردار است و به همین دلیل به نوع خوراکی ترجیح داده می شود. البته تفاوت های ظاهری زیادی میان انواع تزریقی وجود دارد به خصوص اندازه ذرات استروئید که جهت تولید سوسپانسون های استانازول بکار رفته است تفاوت زیادی با هم دارد مثلا نوع انسانی اروپایی به نام زامبون zambon که در ساختمان آن از پودر ریزی استفاده می شود به راحتی از سوزن ۲۵ تا ۲۷ عبور می کند یک محصول دامی استرالیایی به نام استانوزولیک satanazolic بهتر عمل کرده و آنقدر خالص است که از سوزن ظریف ۲۹ انسولین عبور می کند از سوی دیگر ممکن است که در ساختمان سایر محصولات دامی از استروئید هایی استفاده شود که دارای اجزای کوچکی هستند و می توان به مواد زیر اشاره کرد.
وینسترول – V
محصول آمریکا استانوسوس محصول استرالیا (آنابولیک – ST قدرتی بهتر عمل می کند) و استانول – V محصول مکزیک در بسیاری موارد مشاهده می کنیم تزریق این استروئید های فشرده و مربایی شکل بسیار مشکل است و حتی اگر از سوزن بزرگ ۲۲ استفاده کنید باز هم با چنین مشکلی مواجه می شوید اما هر محصول فواید و زیان های خاص خود را به همراه دارد .

از یک سو زمانی که از چنین موادی استفاده می کنید مشاهده می نمایید همزمان با حل استروئید فعالیت آن در بدن طولانی تر می شود و این افزایش مدت فعالیت به معنی کاهش دفعات تزریق دارو است .

تزریق آمپول بزرگ تر که هر سه یا چهار روز تکرار می شود استروئید کافی را در خون ذخیره می کند بویژه این مطلب در مورد آن دسته از استروئید های صدق می کند که با آب مخلوط شده اند از سوی دیگر مجبور می شوید برای تزریق از سوزن روغنی سایز استاندارد ۲۱ یا ۲۲ استفاده کنید

که این مسئله در مورد تزریق های منظم ناراحت کننده است محصولاتی که در ساخت آنها از استروئید های ریزتری استفاده می شود به کندی در بدن عمل می کند و به همین دلیل عمل تزریق باید یک روز در میان تکرار شود تا مقدار مواد موجود در خون ثابت و پایدار شود اما عمل تزریق به کمک سوزنی صورت می گیرد که راحتی بیشتری را برای مصرف کننده فراهم می کند و البته امکان تزریق در مناطق جدید را نیز بوجود می آورد اگر چه می توان آمپول بزرگی را در ناحیه شانه تزریق کرد اما شانه محل مناسبی جهت تزریق نیست.

 

وینسترول

دوز مصرف وینسترول خوراکی برای آقایان عبارتست از :
۱۵ تا ۲۵ میلی گرم در روز و در مورد نوع خوراکی هم این رقم به ۲۵ تا ۵۰ میلی گرم در روز می رسد تفاوت این نوع دارو فقط به قیمت و مقدار مصرف مربوط می شود. ورزشکاران با توجه به نتایج دلخواه می تواند مصرف وینسترول را با سایر استروئید ها ترکیب کنند اگر قصد دارید با افزایش حجم عضلات مواجه شوید بهتر است از آندروزن قوی تری مثل تستسرون دیانابول یا آنادرول ۵۰ استفاده کرده و آن را به دوز مصرفی وینسترول بیفزایید .
در اینجا وینسترول بیشتر جهت حفظ تعادل دوره مصرفی عمل می کند بطوری که اثرات آنابولیک خوبی را ایجاد کرده و فعالیت عمومی استروژنی را کاهش می دهد در صورتی که اگر چنین استروئید هایی به تنهایی مصرف شوند نمی توانیم شاهد چنین پیشرفت هایی باشیم

نتیجه حاصل از مصرف این استروئید افزایش قابل توجه حجم عضلات است و به علاوه آب و چربی در سطحی حفظ می شود که برای بدن ناراحتی ایجاد نکند اگر قصد دارید در مرحله رژیم غذایی و حضور در مسابقه از این استروئید استفاده کنید می توانید وینسترول را بطور متناوب با یک آندروژن آروماتیز نشده مثل ترنبولون یا هالوتستین ترکیب کنید. چنین ترکیبی به عضلات کمک می کند تا هم سفت شده و هم از ظاهر متراکم و زیبایی برخوردار شوند یعنی همان چیزی که ورزشکاران پرورش اندام درصدد دست یابی به آن هستند .

ورزشکار مسن تر یا حساس تر می توانند ترکیباتی مثل پریمبلان یا اکویی پویز یا دکا دورابولین را به دوره مصرف وینسترول بیفزایند در نتیجه شاهد بروز نتایج خوب و عوارض جانبی کمتری خواهید بود در صورتی که آندروژن درمانی استاندارد نمی تواند با چنین نتایجی همراه باشد.
خانم ها بهتر است دوز مصرفی روزانه خود را در سطح ۵ تا ۱۰ میلی گرم یا سطح ۲٫۵ تا ۵ قرص ۲ میلی گرمی حفظ کنند بدن خانم های ورزشکار به خوبی می تواند استانازول را تحمل کند اما مصرف نوع تزریقی را اصلا توصیه نمی کنیم زیرا آمپول ۵۰ میلی گرمی دوز بالایی به شمار رفته و خطر افزایش خواص آندروژنی را به همراه دارد . بهتر است آنها قرص را به آمپول ترجیح دهند .

خواننده محترم، این مطلب در سایت ادکوان ( پایگاه تخصصی بدنسازی و پاورلیفتینگ ) منتشر شده و شما هم اکنون درحال خواندن نسخه کپی آن هستید. لطفا جهت حمایت از ما، به سایت ادکوان مراجعه کنید. متشکرم.
Edcoan.ir

در این صورت به راحتی می توانند قرص را شکسته و تقسیم بندی کنند اما نمی توانند آمپول یک سی سی را تقسیم کرده و در چند نوبت مختلط تزریق کنند کسانی که باید نوع تزریقی را تجربه کنند بهتر است یک آمپول ۵۰ میلی گرمی را به دو تزریق جداگانه تقسیم کنند در اینجا دوز مصرف به وسیله تعداد روزهای تزریق تنظیم می شود بطوری که در فاصله هر ۳ یا ۴ روز یک مرتبه دوز ۲۵ میلی گرمی تزریق می شود .
این دوز چیزی است که اکثر خانم ها از آن رضایت دارند خانم هایی که جاه طلب بوده و به استقبال خطر می روند می توانند هر دو روز یک مرتبه آمپول ۲۵ میلی گرمی را تزریق کنند اما اصلا چنین روشی توصیه نمی شود اگر چه خواص آندروژنی این ترکیب در سطح متوسط قرار دارد اما خطر ابتلا به علایم و صفات ثانویه مردانه همیشه سبب نگرانی خانم ها می شود.
از آنجا که ساختمان قرص استانازول تغییر کرده است پیونده کربن AA-17 بیشتر از نوع تزریقی به کبد فشار وارد می کند زمانی که دوز مصرف بالا می رود یا مصرف دارو طولانی می شود حتما باید بطور منظم تحت آزمایش خون قرار بگیرید تا از مقدار داروی موجود در کبد آگاه شوید

مصرف نوع تزریقی به این معنی نیست که احتمال آسیب دیدگی کبدی کاملا از بین می رود اگر چه استانازولول از طریق کبد وارد جریان خون نمی شود اما به وسیله کبد تجزیه شده و میزان فشار وارده را کاهش می دهد البته زمانی که سایر ترکیبات خوراکی کربن AA-17 را به دوره مصرف وینسترول اضافه می کنید این استرس و فشار افزایش می یابد بهتر است افراد محتاطی که از این ترکیب استفاده می کنند باید در زمینه محدود کردن طول دوره مصرف دارو تلاش کنید بهتر است دوره مصرف ۶ تا ۸ هفته ادامه داشته باشد.
نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که هر دو نوع وینسترول می تواند نسبت کلسترول HDL به LDL را تغییر داده و آن را تحت تاثیر قرار دهد زمانی که درمان با استروئید آنابولیک را شروع می کنید بروز این عارضه جانبی بسیار معمول و متداول است و زمانی که دوز مصرف دارو یا زمان مصرف آن از حد نرمال بیشتر شود مسلما باید نگران سلامتی خود باشید وینسترول خوراکی در مقایسه با نوع تزریقی تاثیرات بیشتری روی مقدار کلسترول باقی می گذارد که این عمل به نوع مصرف دارو مربوط می شود بنابراین افرادی که نگران بروز عوارض جانبی هستند باید به این مسئله توجه کنند.

 

وینسترول خوراکی

مصرف نوع خوراکی استانوازولول تاثیر عمیقی روی مقدار SHBG (گلوبولین وابسته به هورمون جنسی) باقی می گذارد آنچه گفته شد از خصوصیات بارز همه استروئید های آنابولیکی / آندروژنی می باشد اما آنچه باعث می شود وینسترول از اهمیت و ارزش زیادی برخوردار شود توانایی و نوع مصرف آن است از آنجا که رپوتئین های وابسته به پلاسما مثل GHNG طوری عمل می کنند که هورمون های استروئیدی را به فعالیت مجور کنند چنین تاثیری موجب می شود درصد هورمون های استروئید غیر وابسته در بدن بالا برود .
این مسئله موجب ایجاد مکانیسم جالب و موثر تری می شود که در نتیجه آن استانازولول قابلیت و توان استروئید مصرف شده را افزایش می دهد .
برای نیل به این منظور می توانید پروویرون (۱-متیل-دی هیدروتستسترون)(۱ Methlyl-dihydrot-estosterone) را به دوره مصرف خویش بیفزایید زیرا میل ترکیبی شدیدی در مقابل SHBG از خود نشان می دهد این میل ترکیب سبب می شود پروویرون جانشین سوبستراهای ضعیف تر SHBG (مثل تسوتسترون) شود و مکانیسم دیگری را بوجود آورد که در آن امکان افزایش مقدار هورمون های آزاد وجود دارد
بنابراین بهتر است وینسترول و پروویرون را به دوره بعدی تستسترون اضافه کرده و از اثرات مفیدش برخوردار شوید زیرا تحت شرایطی است که آندروژن تقویت عضلات در موقعیت آزاد قرار گرفته و عضلات را به خوبی تقویت می کند .
در حال حاضر به نظر می رسد محصولات استانازول که در مکزیک تولید می شوند از جمله معروف ترین محصولات موجود در بازار سیاه باشند این محصولات عبارتند از:
استانول – V که محصولات ت توکیو است استانوسوس که محصول شرکت ژوراکس می باشد و استانازولیک که محصول شرکت ایلیوم می یابشد در حال حاضر نام جدید آنابولیک –ST جایگزین نام استانوسوس شد و برچسب گروه تجاری تاراسکو توزیع کننده محصولات ژوراکس استرالیا روی آن به چشم می خورد

شاید علت تغییر بر چسب این باشد که گفته می شود درصد زیادی از استروئید های تولید شده در استرالیا به مکزیک صادر می شوند (از آنجا نیز به بازار سیاه آمریکا راه پیدا می کنند) البته هر دو محصول در بازار فروش یافت می شوند بنابراین نیازی نیست نگراینی به خود راه دهید خط تولید محصولات ت توکیو موفق به تولید و بازاریابی خوب وینس ترول مکزیکی شده است بطوری که آمپول تزریقی ۱۰۰ میلی گرمی /میلی لیتری استانوزولول و همچنین قرص ۱۰ میلی گرمی توسط این شرکت تولید شده است.

اگر چه عده ای از مشکل تزریق این آمپول و دردسر های همراه با آن شکایت می کنند (شاید جهت تزریق آن به سوزن ۲۱ نیاز پیدا کنید) اما اکثرا معتقدند دوز ۱۰۰ میلی گرمی آنقدر بالاست که به راحتی نمی تواند وارد بدن شود. بنابراین عده زیادی مایلند به قرص ۱۰ میلی گرمی دسترسی پیداکنند. بویژه این مطلب در مورد کسانی صدق می کند که از دوز پایین قرص ۲ میلی گرمی خسته شده اند وقتی به دوز بالا و تقاضای زیاد مصرف کنندگان این دارو نگاه می کنیم دیگر تعجبی ندارد چرا دو نوع استانازولیک تولیدی ایلیوم (llium)
این قدر مورد استقبال بازار قرار گرفته است نوع جدید استانازولیک که به شکل تزریقی است در شیشه ۱۰ میلی لیتری عرضه شده و مثل محصولات ت توکیو حاوی ۱۰۰ میلی گرم / میلی لیتر می باشد. حال اگر به کیفیت بالای نوع ۵۰ میلی گرمی توجه کنیم .منبع سایت ادکوان.در می یابیم چرا مورد توجه زیادی قرار دارد نوع دوم کپسول استانازول ۶ میلی گرمی است که در شیشه های ۳۰۰ تایی عرضه می شود اگر چه با دوز ۱۰ میلی گرمی ت توکیو برابری نمی کند

اما غلظت و قدرت آن سه برابر قرص معمولی وینسترول است و تنها محصول دیگری است که به شکل ۵ میلی گرمی تولید می شود علی رغم اینکه امریکا محصولات مکزیکی را زیاد وارد می کند اما زامبون (zambon) اسپانیایی هم راهی بازار های امریکا می شود زامبون به شکل قرص ۲ میلی گرمی و آمپول ۵۰ میلی گرمی و مخلوط با آب تولید می شود در ضمن شرکت ژن فارم (Genepharm)هم اخیرا نوعی داروی ژنریک تولید کرده است که به شکل قرص ۵ میلی گرمی می باشد.

وینسترول

وینسترول به صورت قرص خوراکی یا تزریقی از جمله استروئید هایی است که همواره مورد توجه تولید کنندگان داروهای تقلبی قرار دارد از آنجا که وینسترول مجاز و قانونی در سطح بالا تولید نمی شود همواره به علایم ظاهری وینسترول خریداری شده توجه کنید بهترین توصیه ای که در این میان وجود دارد این است که هرگز درصدد خرید قرص یا آمپولی نباشید که فقط نام ژنریک استانازول روی آن به چشم می خورد البته محصولات ژن فارم کشور یونان تحت این قانون قرار نمی گیرند همه محصولاتی که به صورت قانونی تولید می شوند حتما حاوی برچسبی هستند که معرف نام تجاری آنها باشد .
نوع تزریقی
وینسترول –V که نوع تزریقی چند بار مصرف است در کانادا و آمریکا تولید شده و از جمله داروهای مورد علاقه تولید کنندگان تقلبی است با وجود نظارات های کنترل های فراوان باز هم وینسترول V تقلبی به وفور در بازار وجود دارد به طوری که خرید این نوع دارو را اصلا توصیه نمی کنیم اما اگر مایل به خرید آن باشید بهتر است قبل از هر چیز آن را امتحان کنید به این منظور شیشه آمپول را در جایی گذاشته و ببینید آیا کریستال های استروئید بلافاصله و به شدت از هم جدا می شوند یا خیر. این جدایی کریستال ها دال بر اصل بودن دارو است

ذراتی که در وینس ترول –V اصلی وجود دارد آنقدر بزرگ است که نمی توان آن را داخل سوزن ظرف کشید (داخل سوزن ۲۵ تا ۲۷ به سرعت متراکم می شود) می توانید به خرید آنابولیک – ST , اسانازولیک و استانول-V از شرکت توکیو مکزیک نیز اطمینان حاصل کنید در حال حاضر نوع تقلبی این داروها تولید نمی شود . در ضمن برچسب های هولوگرام که روی شیشه های استانازولیک و استانول – V وجود دارد امکان هر نوع تقلب و سوء استفاده را از بین می برد بنابراین هنگام خرید حتما به دقت نگاه کرده و این برچسب را روی شیشه دارو مشاهده کنید .

در مورد تولید انواع تزریقی باید اشاره کنیم تنها آمپولی که به شکل مجاز و قانونی در بازار سیاه وجود دارد آمپول ۱ میلی لیتری شرکت زامبون اسپانیا است . البته این محصول نیز کپی برداری شده و دارای انواع اقسام تقلبی می باشد اما شناسایی آنها بسیار ساده است در اینجا نیز مثل وینسترول – V اصلی باید گفت اگر شیشه آمپول به مدت طولانی در حالت سکون قرار گیرد اجزای محلول در آن به سرعت و بلافاصله از هم جدا می شوند اما کریستال های این آمپول کوچک تر بوده با سوزن ظریف تزریق شده و در مقایسه با نوع امریکایی از اثرات بیشتری برخوردار است اخیرا طرح آمپول زامبون تغییر کرده بطوری که نازک تر شده و کاملا ژنریک به نظر می رسد

همین مسئله نیز موجب شده تولید کنندگان داروهای تقلبی به راحتی از روی آن نسخه برداری کنند در صورتی که ظاهر آمپول های قدیمی بسیار غیر عادی بوده و به همین دلیل امکان نسخه بردای از روی آن کار بسیار مشکلی بود اندازه و شکل آمپول های جدید شبیه بسیاری از محصولاتی است که امروزه در بازار یافت می شود بسته بندی آمپول جدید هم کمی متفاوت به نظر می رسد بطوری که جعبه آن به رنگ خاکستری روشن چاپ شده و زیبا تر می باشد حقیقت این است که انواع تقلبی آمپول های قدیمی تر را بیشتر مشاهده می کنیم بنابراین بهتر است مسایل ایمنی را رعایت کرده و فقط در صدد خرید آمپول های جدید باشد.
نوع وینسترول خوراکی
در مورد خرید قرص های وینسترول نیز باید کاملا هوشیار بوده و ببینید کدام قرص را خریداری می کنید معروف ترین محصولاتی که در حال حاضر می توانید به خرید آن اطمینان کنید عبارتند از : قرص های استانول- V محصول شرکت ت توکیو و قرص های ژنریک یونانی که توسط شرکت ژن فارم تولید می شود تا این لحظه به نظر نمی رسد این قرص ها مورد هجوم تولید کنندگان داروهای تقلبی قرار گرفته باشد بنابراین می توانید به خرید خود اطمینان داشته باشید .

قرص های استانول – V در شیشه های ۱۰۰ و ۵۰۰ عددی عرضه شده و رنگشان نارنجی است هنگام خرید داروهای ت توکیو حتما بر چسب هولوگرام ایمنی دقت کنید و برای اینکه نسبت به اصل بودن قرص های شرکت ژن فام نیز اطمینان حاصل کنید حتما به برچسب شناسایی آن دقت کنید . قرص های ۶ میلی گرمی و جدید استانازولیک در سطح انبوه تولید شده و راهی بازار فروش می شود استروئیدهای تولید شده از شرک دنکال شاهد هستیم می توان به برچسب هولوگرام ایمنی را روی محصولات استانازولیک مشاهده کرد قبل از خرید حتما به این برچسب توجه کنید

اخیرا قرص های زامبون ایتالیایی و اسپانیایی هم که به بازار عرضه می شوند عاری از هر نوع و تقلب احتمالی است و همین مسئله سبب شده تا محصولات اسپانیایی شهرت پیدا کنند قرص ایتالیایی نیز در ورقه ۱۰ تایی تولید می شود و در هر جعبه ۲ ورقه قرص ۱۰ تایی مشاهده می کنید در حالی که قرص اسپانیایی در ورقه ۲۰ تایی عرضه شده و داخل هر جعبه فقط یک ورقه قرص وجود دارد هر دو محصول به رنگ صورتی بوده و فقط حرف چاپی W روی قرص های اسپانیایی مشاهده می شود .
منابول (MeNaBol) : که محصول کشور هندوستان می باشد نیز قرص مجاز و قانونی دیگری می باشد که زیاد در امریکا یافت نمی شود این قرص در ورقه ۱۰ تایی وجود دارد و داخل هر جعبه ۱۹ ورقه حاوی ۱۰ قرص یافت می شود .
ستابون (ceTaBon) : تایلندی هم گاهی اوقات در بازار سیاه یافت می شود و هر ورقه آن حاوی ۱۰ قرص مایل به قرمز می باشد به جز آنچه در بالا اشاره شد نمی توان نسبت به خرید سایر قرص های استانوزولول اطمینان کرد مگر اینکه از منبع خرید خود مطئمن باشید.

(Visited 247 times, 1 visits today)

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

2 دیدگاه

  1. سلام.میخاستم بدونم قرص stanozolo 10mg ساخت آلمان خوبه یا نه !!! و آیا عوارض شدیدی داره.( در ضمن چند مذتی هست تمرین میکنم ) و میخام این قرصو با کراتین استفاده کنم . خوبه یا نه !

    • با درود کلا هر نوع استروئید خوراکی و تزریقی و موضعی عوارض داره نوع قرصی یا خوراکی کمی عوارض بیشتر از جمله دلپیچه رو هم اضافه داره
      اگه اصل باشه محصولات خوبی تولید میکنه المان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *