سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / هورمون ها / استروئید / اکساندرولون ، آناوار، Anavar یا Oxandrolone

اکساندرولون ، آناوار، Anavar یا Oxandrolone

بازدیدها: 470

اکساندرولون چیست ، عوارض اکساندرولون  ، دوز مصرف اکساندرولون 

اکساندرولون ، آناوار، Anavar یا Oxandrolone

(اکساندرولون)

Anavar ، اکساندرولون یکی از محبوب ترین استروئید های آنابولیک خوراکی در تمام جهان است و این به طور عمده به دلیل طبیعت قابل تحمل ان است. این یکی از چند استروئیدهای آنابولیک است که می تواند توسط مردان و زنان به طور ایمن مورد استفاده قرار گیرد و همچنین یکی ازکم ترین  عوارض جانبی را در میان سایر استروئید ها درا است . با این حال، در برخی از محافل، Anavar به دلیل طبیعت خفیف آن بسیار کم ارزش است، اما به طور کلی این موضوع به دلیل انتظارات غیرواقعی است. بسیاری معتقدند استروئیدهای آنابولیک باید مجموعه ای از اثرات خاص را با نرخ خاصی از قدرت تولید کنند، اما واقعیت به ما می گوید که استروئید های مختلف دارای نتایج و اهداف متفاوت هستند. Anavar بدون استثنا استروئید آنابولیک بسیار مفید است ، اما برای درک مزایای آن ما باید آن را درک کنیم.

 Anavar نام تجاری معروف است که از دی هیدروتستوسترون ساخته شده از آنابولیک استروئید اکساندرولون است. هورمون Oxandrolone برای اولین بار در اوایل دهه ۱۹۶۰ تحت نام تجاری Anavar توسط GD Searle & Co منتشر شد. و به عنوان حمل چندین ویژگی های درمانی مورد حمایت قرار گرفت. با این حال، در سال ۱۹۸۹، سیرل ترکیب را متوقف کرد؛ این امر عمدتا ناشی از فشار FDA بود که تسریع آن در بازار استروئید آنابولیک بود. یادداشت مهم سیرل همچنین دارای حقوق صدور مجوز اکثریت محصولات اکساندرولون در بازار جهانی است که در این زمان منجر به این استروئید می شود. در سال ۱۹۹۵ هورمون اکساندرولون به لطف Bio-Technology General CORP (BTG)، در حال حاضر Savient، تحت نام تجاری Oxandrin ظاهر می شود. BTG در این زمان یک انحصار بر محصول خواهد داشت و هزینه آن را از طریق سقف هزینه می کند. خوشبختانه، چند آمریکایی داروخانه های متشکل از واتسون در سال های اخیر تولید عددی اکساندرولون را آغاز کرده اند که باعث کاهش هزینه ها می شود. با این حال، این یکی از استروئیدهای آنابولیک گران قیمت در بازار باقی مانده است، از جمله زمانی که از بیشتر آزمایشگاههای زیرزمینی خریداری شده است. یک یادداشت مهم برای خرید آینده؛ در حالی که Anavar نام مشترک نامیده می شود برای هورمون Oxandrolone باقی می ماند، نام Anavar خود را توسط هر شرکت داروسازی درجه یک که تولید Oxandrolone نیست

توابع و ویژگی های اکساندرولون

Anavar یا Oxandrolone به طور خاص هورمون دی هیدروتستوسترون (DHT) است که به صورت ساختاری تغییر کرده است. DHT با یک اتم اکسیژن اضافه شده جایگزین کربن ۲ در حلقه A می شود. این تغییرات به شدت فعالیت آنابولیک هورمون را افزایش می دهد و مانع از آن می شود که از طریق متابولیسم شکسته شود. Anavar را نیز دارای یک تغییر دوم در ۱۷ هفتمعلاوه بر این از یک گروه متیل است که اجازه می دهد تا هورمون به مصرف به صورت خوراکی رسما طبقه بندی Anavar را به عنوان یک استروئید آنابولیک C17-AA موقعیت کربن.

Anavar به عنوان عامل درمانی اثبات شده است که برای برنامه های درمان متعدد موثر است. دلیل رایج ترین استروئید تجویز شده است به منظور افزایش وزن ناشی از جراحی یا عفونت و یا هر نوع از کاهش وزن شدید. Anavar نیز ثابت شده است که بسیار موثر برای درمان و یا در معرض طولانی مدت قرار گرفتن در معرض کورتیکواستروئید، و همچنین برای درمان پوکی استخوان با ارتقاء تراکم استخوان است. با این حال، استفاده از این مواد در ایالات متحده در حال حاضر به دلیل قوانین سختگیرانه بسیار نادر است، با وجود این موفقیت بسیار موفقیت آمیز و مثبت استروئید. Anavar همچنین اثبات شده است که برای درمان هپاتیت موثر است و همچنین رشد و پیشرفت در کودکان که فاقد هورمون تولید ضروری هستند را افزایش می دهد.

Anavar همچنین استروئید آنابولیک بسیار محبوب است که در میان ورزشکاران با عملکرد بهبود یافته است. با در نظر گرفتن مزایای درمانی آن، ما باید درک و قدردانی کنیم که چه مزایایی وجود دارد. آنوار در حالی که خفیف در سطح آن است، آنابولیک عظیم را حمل می کند که ۳-۶ برابر قوی تر از تستوسترون است .آنابار رتبه آنابولیک ۳۲۲-۶۳۰ است، در حالی که تستوسترون، یک هورمون قدرتمند آنابولیک دارای رتبه ۱۰۰ است. این امر نشان می دهد که خواص ساختمان عضله این استروئید فوق العاده است؛ با این حال، رتبه بندی به عمل زندگی واقعی به طوری که شما ممکن است فکر می کنم ترجمه نیست. برای ورزشکار ورزشکار خارج از فصل، این چیزی نیست که ما در نظر داشته باشیم که استروئید بسیار بزرگ است؛ در واقع، ما برای این هدف ضعیف هستیم. اما، قدرت آنابولیک آن به شدت در یک چرخه برش و یا به منظور افزایش مستقیم ورزش کمک می کند. ما همچنین می بینیم که آندروژنیک این هورمون کم است و یکی از دوستدارترین استروئیدها برای استفاده از زنان است.

هنگامی که به بررسی توابع مستقیم و ویژگی های Anavar می پردازیم، مهمترین چیز در مورد توانایی آن در افزایش میزان ذخیره نیتروژن در ماهیچه، کاهش SHBG و مهار هورمون های گلوکوکورتیکوئید می باشد. افزایش نگهداشت نیتروژن باعث ایجاد فضای آنابولیک می شود زیرا سطح کاهش یافته اغلب به حالت کاتابولیک منجر می شود. کاهش SHBG باعث افزایش سطح تستوسترون آزاد در بدن خواهد شد، نه تنها بیشتر از یک پانچ آنابولیک را فراهم می کند، بلکه یک وضعیت آزاد یا ناخواسته از تمام استروئیدهای آنابولیک منتشر می کند. به عبارت ساده، این باعث می شود که استروئید ها موثرتر باشند. در مورد مهار هورمونهای گلوكوكورتیكوئید، این هورمون ها عضلات هدر می روند؛ کورتیزول بیشتر شناخته شده است. چنین هورمون ها باعث افزایش چربی می شوند و همچنین باعث از بین رفتن بافت ماهیچه های چربی می شوند. Anavar همچنین برای افزایش تعداد گلبولهای قرمز شناخته شده است که باعث تحمل عضلانی می شود. برخی مطالعات حتی نشان داده اند که این استروئید توانایی افزایش استقامت قلبی عروقی را افزایش می دهد. آخرین، اما نه کم، Anavar یکی از تنها استروئید های سفت کننده چربی است. اکثر استروئید های آنابولیک میزان متابولیسم را افزایش می دهند که باعث کاهش چربی در بدن می شود، اما Anavar نشان می دهد که لیپولیز را به طور مستقیم افزایش می دهد. بسیاری از این ویژگی ها را به توانایی آن ها نسبت می دهندگیرنده آندروژن ، و همچنین در توانایی آن در کاهش گلوبولین اتصال دهنده تیروئید، و همچنین افزایش pre-albumin اتصال تیروکسین. این عمل موجب می شود که هورمون تیروتیترونین یا هورمون T3 به ​​درجه بالاتر برسد. نتایج چربی سوز Anavar کاملا قطعی نیست؛ مطالعات متعددی انجام شده است که نتیجه های متفاوتی را در بر می گیرد که به کاهش چربی مربوط می شود. با این حال، اکثر داده ها به شدت از هورمون Oxandrolone که یک پروموتر قوی از لیپولیز است حمایت می کند.

اثرات آناوار:

[۱] رشد عضلانی

غلظت / غیرفعال: به عنوان هورمون Oxandrolone aromatized نیست، هر وزن به دست آمده به دلیل استفاده خواهد شد توده عضلانی بدون چربی است. با توجه به استفاده از این استروئید، احتباس آب غیر ممکن است. با این حال، دستاوردهای عظیم که اغلب با چرخه های استروئیدی همراه می شوند با این استروئید انتظار نمی رود، بلکه برای آن بریده نشده است. فرد باید بتواند برخی از بافت های چرب جامد را به دست آورد و بسیاری از گزارش های به دست آمده از Anavar برای نگه داشتن آن آسان تر است. اما این دستاوردهای مشابهی به عوامل شناخته شده انبوه مانند آنادرول ، دیانابول ، ناندرولون و تستوسترون نخواهد داشت. بعضی ممکن است با وجود سود متوسط ​​که همه آنها می خواهند پیدا کنند.

در حالیکه Anavar بهترین استروئید بی نظیر برای مردان نیست، هنگامی که برای استفاده از زنانه استفاده می شود، ما باید یک استثناء ایجاد کنیم. زنان نسبت به مردان بسیار حساس نسبت به آنوار هستند و این می تواند عامل بسیار موثر در فصل نیست. علاوه بر این، اکثر زنان به دنبال دستاوردی در اندازه هر کشوری در سطح مردان نیستند. اغلب افزایش جزئی در عضلات می تواند تبدیل شود.

صرف نظر از جنس، همه افرادی که Anavar را برای فازهای به دست آوردن توده ی خارج از فصل استفاده می کنند، از ویژگی های افزایش متابولیسم آن قدردانی می کنند. افرادی که با هورمون اکساندرولون مکمل هستند، دریافت خواهند کرد چربی بدن کمتری در فصل به دست می آورند تا در غیر این صورت. به علت افزایش سطح تستوسترون آزاد، افرادی نیز از استروئیدها استفاده می کنند که قوی تر می شوند. ممکن است زیاد نباشد، اما هر کمکی به کمکتان کمک می کند.
[۲] برش یا کات 

از دست دادن چربی:

بدون شک یکی از بهترین زما ن های مصرف اناوار در زمان کات و کاهش وزن میباشد .این موضوع شایعترین هدف استفاده از این انابولیک خوراکی است . با توجه به ماهیت آنابولیک قدرتمند آنوار یکی از بهترین استروئید های موجود در جهان برای حفظ بافت عضله در طی مرحله رژیم است. به منظور از دست دادن چربی بدن، باید کالری کمتری مصرف کنیم. کلید رژیم غذایی موفق، از دست دادن چربی مطلوب است، در حالی که عضلات باقی می مانند. با این حال، از دست دادن عضلات رخ خواهد داد. مهم نیست چقدر رژیم غذایی شما به خوبی برنامه ریزی شده است، اگر یک عامل آنابولیک قوی وجود نداشته باشد، درصدی از عضلات شما ریزش خواهند داشت .  نیاز شما به عامل اناوار  با توجه به حقایق مورد بحث در بالا در مورد اثرات آن است.

کسانی که در طول مرحله کات یا رژیم   آنارو مصرف می کنند، چربی را با میزان کارآمدتری از دست میدهند. صرف نظر از اینکه چقدر قدرت لیپولیز مستقیم دارد یا خیر، میزان متابولیسم تا حد زیادی افزایش می یابد

 

[۳] ارتقاء ورزشی:

به  چند دلیل خاص، بسیاری از ورزشکاران از آنورار استفاده  می کنند. این استروئید قدرت را افزایش می دهد؛ افزایش کل به عنوان استروئید مانند Dianabol و هیچ جایی نزدیک به سطح Halotestin مهم نیست، اما قابل توجه خواهد بود. استحکام یکی از عوامل اصلی ورزش ورزشکاری موفق است، زیرا به سرعت و قدرت تبدیل می شود. ورزشکاران نیز با توجه به این واقعیت که انبساط زیادی در جرم تولید نمی شود، قدردانی می کنند. در بعضی موارد، بسته به نوع ورزش، جرم افزوده ممکن است مانع باشد، و در موارد دیگر، چشم های خیره کننده ای را که هیچ ورزشکار بر آنها نمی خواهد، ایجاد می کند. وقتی که این استروئید بیشتر در نظر گرفته می شود نمی تواند منجر به احتباس آب، یک بار ممکن برای بسیاری از ورزشکاران باشد، Anavar باقی می ماند به عنوان یکی از بهترین انتخاب های ورزشکاری.
[۴] عملکرد پیشرفته

اولویت: صرف نظر از هدف استفاده، تمام کسانی که با Anavar مکمل هستند میزان بهبودی خود را افزایش می دهند و همچنین استقامت عضلانی آنها را افزایش می دهد. فرد به سرعت از بین نمی رود و او قادر خواهد بود فشار بیشتر و سخت تر کند. این بدان معنا نیست که ما باید مدت زمان جلسات آموزشی ما را افزایش دهیم، که ممکن است یا بسته به شرایط باشد یا نه. با این حال، ما بهتر از هر جلسه تمرینی استفاده خواهیم کرد، ما از زمان ما در زمینه بهتر استفاده خواهیم کرد و همه کارهای با کیفیت بیشتری انجام خواهد شد.

عوارض جانبی آناوار:

بر خلاف یکی دیگر از دی هیدروتستوسترون محبوب استروئید آنابولیک که در آنادرول تولید می شود، Anavar آن چیزی است که ما آن را به عنوان عوارض جانبی نسبت به استروئید آنابولیک دوست بداریم. عوارض جانبی قطعا ممکن است، اما برای بزرگسال سالم آنها می توانند به حداقل برسد. در حقیقت، با استفاده مسئولانه، بسیاری از آنها متوجه خواهند شد که هیچ اثر منفی ایفا نمی کنند. به منظور درک عوارض جانبی Anavar، ما آنها را به دسته های جداگانه خود با تمام اطلاعات مرتبط شما نیاز دارید.

[۱] استروژن

هورمون اکساندرولون عوارض جانبی استروژنی ندارد. و به علت  عدم افزایش سطح استروژن، نمی تواند منجر به احتباس آب شود . این استروئید  هیچ فعالیت مرتبط با پروژسترون را انجام نمی دهد، که مجددا اثرات جانبی مرتبط با استروژن را پشتیبانی نمی کند. با توجه به این دلایل  احتباس آب این استروئید غیرممکن است، این امر خطر ابتلا به فشار خون بالا را کاهش می دهد. احتباس آب بیش از حد می تواند فشار خون بالا را افزایش دهد. بعضی از استروئید هایی که آروماتیک ندارند می توانند به فشار خون بالا مانند Trenbolone منجر شوند ، اما Anavar به ندرت با این ویژگی ارتباط دارد.
[۲]  آندروژنی

اکساندرولون استروئید بسیار آندروژنی قوی نیست، اما فعالیت آندروژنیک وجود دارد. چنین فعالیتی می تواند منجر به آکنه، ریزش مو در افراد مبتلا به التهاب طاسی و رشد مو بدن شود. با این حال، اکثر این مشکلات را با این اثرات نداشته باشند، زیرا طبیعت آندروژنی بسیار پایین است. یادداشت مهم مهار کننده های ۵-آلفا ردوکتاز اغلب برای مبارزه با عوارض جانبی آندروژنی که توسط استفاده از استروئیدهای آنابولیک به ارمغان می آورد استفاده می شود. با این حال، در هنگام استفاده از Anavar این تاثیر قوی نخواهد داشت زیرا هورمون اکساندرولون توسط آنزیم ۵-آلفا ردوکتاز تأثیر نمی گذارد. آنزیم ۵ آلفا ردوکتاز مسئول کاهش تستوسترون به دی هیدروتستوسترون است، اما اگزاندرولون در حال حاضر دی هیدروتستوسترون است.

طبیعت آندروژنیک، هرچند کوچک، می تواند علائم virilization در زنان را نیز افزایش دهد. علائم Virilization عبارتند از رشد مو بدن، عمیق شدن آکورد های صوتی و بزرگ شدن دلهره. خوشبختانه رتبه ویلایزای آنوار بسیار کم است؛ اکثر زنان می توانند بدون اینکه به چنین اثراتی برسند، می توانند تا زمانی که به طور مؤثری پاسخگو باشند، بدون هیچ سودی بروز کنند همیشه مسئله واکنش فردی برای مقابله با آن وجود دارد، اما هورمون اکساندرولون همچنان برای نشان دادن ایمنترین استروئید آنابولیک برای استفاده از زنان ادامه می دهد. اگر علائم virilization به هر دلیلی رخ می دهد، شما تشویق می شود که فورا استفاده کنید و از بین بروند. اگر علائم نادیده گرفته شود، ممکن است دائمی شوند.
[۳] قلب و عروق

عوارض جانبی Anavar بیشتر مربوط به  افزایش کلسترول میباشد .  عوارض هورمون اکساندرولون برای سرکوب کلسترول HDL و همچنین افزایش کلسترول LDL شناخته شده است. دوزهای استاندارد درمانی مردانه می تواند کلسترول HDL را تا ۳۰٪ کاهش دهد و میزان کارایی HDL را تا ۵۰٪ کاهش دهد. دوزهای عملکرد همچنین ممکن است کلسترول LDL را تا ۳۰٪ افزایش دهند. با توجه به تاثیر منفی بالقوه Oxandrol

one می تواند بر روی کلسترول داشته باشد، شما نباید از این استروئید ها بخورید اگر از هر نوع کلسترول رنج می برید. اگر به اندازه کافی سالم برای استفاده دارید، حفظ شیوه زندگی سالم ضروری است. این باید حاوی یک رژیم غذایی دوستدار کلسترول غنی از اسیدهای چرب امگا، و نیز مقدار زیادی فعالیت قلبی عروقی باشد. همه کسانی که با Anavar مکمل هستند، تشویق به محدود کردن چربی های اشباع شده و قندهای ساده،
[۴] تستوسترون:

استفاده از استروئید آنابولیک تولید تستوسترون طبیعی را مهار می کند؛ با این حال، میزان سرکوب از یک استروئید به بعد متغیر است.آنوار یکی از استروئید های سرکوب کننده خفیف در بازار است، اما اکثر مردان به طور معمول تشویق می شوند که تستوسترون خارجی را به برنامه مکمل آن اضافه کنند. عدم انجام چنین کاری می تواند منجر به تستوسترون پایین و علائم مزمن شود. با این وجود، ممکن است با Anavar بدون اضافه شدن به حالت کم تستوسترون، مکمل باشد؛ دوزهای بالای بالا سرم را در حدود ۵۰٪ سرم را سرکوب می کنند، اما حتی با کاهش ۵۰٪ برخی از مردان ممکن است متوجه شوند که هنوز در محدوده سالم هستند. این به شدت وابسته به سطوح طبیعی فرد است، اما اکثر مردان هنوز در معرض تستوسترون خارجی قرار می گیرند ضروری است.
همانند تمام استروئید های آنابولیک، یک بار مصرف قطع شده و تمام هورمون های استروئیدی خارجی بدن را پاک کرده اند، تولید طبیعی تستوسترون دوباره شروع می شود. بازیابی طبیعی به هیچ سطح پایین سطح پایین و همچنین هیچ آسیب شدید به HPTA از طریق اقدامات نادرست مکمل فرض نمی شود. بازیابی یک شبه رخ نخواهد داد، وقت آن خواهد بود. به همین دلیل، بسیاری از مردان به اجرای طرح ارسال چرخه درمان (PCT) یک بار همه را تشویق استفاده از استروئید کامل است. برنامه های PCT باید دارای SERM مانند Nolvadex یا Clomid باشند و اغلب از استفاده ازHCG بهره مند شوند . ترکیب این سه بهترین کارآیی را به ارمغان می آورد.
[۵] سمیت کبد

به عنوان یک استروئید آنابولیک C17-aa، Anavar برای کبد سمی است. مقدار آنزیم های کبدی به طور معمول با استفاده از آن افزایش می یابد، با این حال، از تمام استروئید C17-aa Oxandrolone دارای حداقل طبیعت کبدی است. داده ها نشان می دهد که دوزهای درمانی ممکن است میزان آنزیم های کبدی را به میزان قابل توجهی افزایش ندهند. دوزهای عملکرد یک داستان دیگر هستند، اما طبیعت کبدی همچنان به طور قابل توجهی کمتر از استروئیدهای آنابولیک C17-aa است. همچنین مهم است که توجه داشته باشید افزایش میزان آنزیم های کبدی با آسیب های کبدی معادل نیست بلکه استرس هایی است که می تواند منجر به آسیب شود. به همین علت، لازم است که روال مناسب انجام شود:

شما نباید با آنوار یا هر استروئید آنابولیک C17-aa مکمل داشته باشید، اگر قبلا از هر نوع بیماری کبدی رنج می برید.

در هنگام استفاده از استروئید آنابولیک C17-aa باید از مصرف بیش از حد الکل جلوگیری کنید، زیرا این امر به شدت باعث کبد خواهد شد. در حقیقت، اکثر موارد بهتر است با اجتناب از تمام الکل اگر به هیچ دلیل دیگری از اثرات ضد عملکرد آن است.

شما باید مصرف بیش از داروهای ضد مخدر را زمانی که کاملا مطلوب است، محدود کنید. بسیاری از داروهای ضد مخدر داراي طبیعت کبدی هستند. در برخی موارد، بیشتر از بسیاری از استروئید آنابولیک.

شما باید حداکثر استفاده حداکثر Oxandrolone را به حداکثر ۸ هفته محدود کنید و تا زمانی که مقدار آنزیم کبدی نداشته باشید، نباید با هر سویه C17-aa استروئید مکمل باشد.

در طول استفاده از Oxandrolone یا هر استروئید آنابولیک C17-aa، شما باید سم زدایی کبد را در طرح خود قرار دهید.

دوز مصرفی اوکساندرولون ، طریقه مصرف آناوار ، زمان مصرف اکساندرولون

دوزهای استاندارد Anavar برای درمان درمانی معمولا به میزان ۵ تا ۱۰ میلی گرم در روز با ۲۰ میلی گرم در روز به طور معمول حداکثر دوز کاهش می یابد. این استفاده معمولا ۲ تا ۴ هفته طول می کشد و بعد از استفاده از قبل از اجرای چرخه ۲ تا ۴ هفته آینده، یک قطعه کوچک به وجود می آید. چنین استفاده ای تا زمانی که ضروری است، ادامه یابد.

برای ورزشکاران روزانه ۲۰ تا ۳۰ میلی گرم در روز پیشنهاد میشود ، اما اکثر اوقات ۴۰-۵۰ میلی گرم در روز به میزان بسیار کار آمدتر خواهد بود. در برخی ورزشکاران تا ۸۰ میلی گرم در روز غیر معمول نیست، اما این دوز بالا خطر عوارض جانبی را افزایش می دهد. دوره های اناوار مردانه ۶-۸ هفته طول خواهد کشید.

برای ورزشکار زن برای افزایش عملکرد، با توجه به هدف استفاده، ۵ تا ۱۰ میلی گرم در روز به طور معمول دوز کامل است. تعداد کمی از زنان روزانه بیش از ۱۰ میلی گرم نیاز دارند. در بیشتر موارد  ۱۰mg در روز به خوبی تحمل شده است،در دوز های ۱۵ تا ۲۰ میلی گرم در روز ی تواند خطر بیماری  ناشی از عوارض جانب را بیشتر کند

دوره های مصرف  اناوار استاندارد زنانه ۶-۸ هفته طول خواهد کشید.

دسترسی و خرید آناوار ، اکساندرو لون Anavar:

Anavar در بازار سیاه مشکلی ندارد و Oxandrolone ممکن است دشوار باشد و گرانتر باشد. حتی نسخه هایبازار سیاه  هزینه بسیار بیشتری از استروئیدهای خوراکی خواهد داشت. این غیر معمول نیست که زبانه Oxandrolone 5 تا ۱۰ میلی گرم هزینه ۱ تا ۴ دلار در هر زبانه داشته باشد، در حالی که استروئیدها مانند Dianabol به راحتی می توانند برای چند سنت بر روی دلار برای هر ۱۰ میلی گرم تب پیدا کنند.

مشکل دیگر در بازار Anavar، کیفیت زبانه ها است. تعداد انگشت شماری از مارک های با کیفیت در بازار وجود دارد، اما بسیاری از آنها نامطبوع و یا نامناسب هستند. بعضی از تولیدکنندگان درجه پایین اکساندرولون استروئید را برچسب گذاری می کنند اما در واقع پودر دیانابول ارزان تر مصرف می کنند. فرد هنوز اثرات آنابولیک قوی دریافت می کند، اما اثر کل آن چیزی نیست که او بعد از آن بود. برای یک زن، این امر می تواند ناشی از virilization فاجعه آمیز باشد.

اگر شما به دنبال Anavar با کیفیت بالا هستید، باید زمان و تلاش خود را در جستجوی خود قرار دهید. شما نباید بر اساس محصولی که ارائه می دهید، خرید را انجام دهید، بلکه بررسی های مستقل برند و فروشنده مورد نظر را دنبال کنید. عدم انجام این کار بیش از حد احتمالا منجر به محصول نابهنگام خواهد شد.


خرید Anavar Online – اخطار:

خرید Anavar آنلاین بدون شک ساده ترین راه برای دریافت این استروئید آنابولیک است. به نظر می رسد عرضه کنندگان استروئیدهای بی شماری وجود دارند که در اینترنت موجود هستند و در حالی که بسیاری از آنها در مقایسه با زباله شما در مقایسه با زباله های شما کمتر از مقدار زباله هستند، مقدار خوبی از آنها وجود دارد. با این حال، در نظر داشته باشید هر خرید سیاه Oxandrolone در ایالات متحده غیر قانونی است. در ایالات متحده Oxandrolone به عنوان یک ماده کنترل شده در برنامه III طبقه بندی شده است. برای خرید به طور قانونی Anavar باید یک نسخه تجویز کنیدو خرید باید از داروخانه ساخته شود. عدم پیروی از این قانون می تواند منجر به عواقب وحشتناک شود. بسیاری از کشورها در سراسر جهان قوانین مشابهی دارند، در عین حال بسیاری از آنها بسیار مرطوب هستند؛ درک قانون به عنوان آن مربوط به محل زندگی شما قبل از خرید ساخته شده است. صرف نظر از جایی که شما زندگی می کنید، اگر آنابولیک های با کیفیت بالا چیزی است که شما بعد از آن هستید و شما مایل به حفظ ایمنی قانون هستید، تشویق خواهید شد که در حوزه های Steroid.com شما این حامیان مالی را با کیفیت بالا، آنابولیک های سرپوشیده بالا می گیرید که ممکن است به صورت قانونی بدون نسخه خریداری شده باشند و هیچ مشکلی در رابطه با نقض قانونی وجود ندارد.

جمع بندی در مورد  استروئید  Anavar:

آنوار، ما نمیتوانیم آن را یک استروئید آنابولیک بسیار قوی بدانیم؛ با این حال، ما می توانیم آن را فوق العاده مفید بدانیم. هنگامی که طبیعت به طور کلی تحمل پذیر را در نظر می گیریم، این آن را به یک سطح جدید می رساند و آن را یکی از استروئید های آنابولیک ارزشمند در تمام دوران می داند. کلید به دست آوردن اکثر انفجار برای جفتک انداختن درک هورمون اکساندرولون، دانستن آنچه که می تواند انجام دهد و اجرای آن را در برنامه خود برای هدف مناسب است. اگر در مدت زمان نسبتا کوتاهی به دنبال دستاوردهای عظیمی در بافت ماهیچه عضلانی هستید، در این استروئید نا امید خواهید شد. بسیاری معتقدند هدف از استفاده از استروئید آنابولیک، ترویج دستاوردهای بزرگی در بافت عضلانی است و اگر این اتفاق نیفتد، شما به دلایل غلط یا روش اشتباه مکمل میشوید. آنچه که بسیاری نمیتوانند درک کنند این است که دستاوردها به عنوان دستاورد های جرمی و هیچ چیز دیگری تعریف نشده است بسیاری از مکمل ها برای تغییرات بدن کامل است که ممکن است شامل انباشت بزرگ در توده ها نگردد. بعضی از مکمل ها برای افزایش عملکرد ورزشی، در حالی که دیگران از استروئیدها برای حفظ جرم و بهبود ظاهر استفاده می کنند. اگر هر کدام از این اهداف برای شما درست باشد، Anavar انتخاب خوبی برای نیازهای استروئید آنابولیک شما است.

Liquid Anavar

 

مشخصات آنوار

[۱۷b-hydroxy-17a-methyl-2-oxa-5a-androstane-3-one]

وزن مولکولی: ۳۰۶٫۴۴۴۲

فرمول: C19H30O3

نقطه ذوب: ۲۳۵ ۲۳۸ درجه سلسیوس

تولید کننده: BTG، SPA، Originally Searle (1964)

دوز موثر: (مردان) ۲۰-۱۰۰mgs / day – (زنان) ۲٫۵-۲۰mgs / day

زندگی فعال: ۸-۱۲ ساعت

زمان تشخیص: ۳ هفته

نسبت آنابولیک / آندروژنیک (محدوده): ۳۲۲-۶۳۰: ۲۴

 

توجه

مقاله فوق تهیه و ترجمه شده از به روز ترین منابع علمی میباشد

در صورتی که به  پاسخ سوال خود را در این مقاله دست نیافتید

میتوانید از طریق کامنت زیر پست  سوال خود را برای ما مطرح کنید، در سریعترین زمان ممکن تیم بادی پرشیا پاسخ شما را بر اساس اخرین یافته های علمی قرار میدهد

(Visited 321 times, 1 visits today)

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *