سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / آموزش حرکات / زیر بغل سیمکش از جلو تناوبی لت زیر بغل از جلو دست باز از جلو تناوبی همراه با کلیپ آموزشی

زیر بغل سیمکش از جلو تناوبی لت زیر بغل از جلو دست باز از جلو تناوبی همراه با کلیپ آموزشی

بازدیدها: 164

عضلات درگیر در حرکت کشش به پایین دست باز یا زیر بغل لت یا سیم کش دست باز تناوبی

 

عضلات اصلی : پشتی بزرگ ( بخش خارجی ) .

 

عضلات کمکی : دلتوئید خلفی ، بخش پایینی ذوزنقه ، متوازی الاضلاع .

نکات آناتومیکی کشش به پایین دست باز یا زیر بغل لت یا سیم کش دست باز

 

فاصله دست ها در حرکت کشش به پایین دست باز یا زیر بغل لت یا سیم کش دست باز :

چنانچه فاصله دست ها باز باشد ، تمرکز به بخش خارجی عضله پشتی بزرگ ، زیربغل منتقل می شود این بخش از عضله ، پهنای پشت را به وجود می آورد .

 

نوع گرفتن در حرکت کشش به پایین دست باز یا زیر بغل لت یا سیم کش دست باز :

در این تمرین بهترین حالت برای گرفتن میله در بالای سر ، حالتی است که دست چرخش داخلی داشته باشد . گرفتن بخش زاویه دار لبه خارجی میله ها موجب انقباض بهتر عضله پشتی بزرگ خواهد شد .

 

مسیر حرکت کشش به پایین دست باز یا زیر بغل لت یا سیم کش دست باز :

وقتی تنه صاف باشد و میله به صورت عمودی برای حرکت نزدیک شدن شانه ها به پایین کشیده شود ، به درگیری بهتر بخش خارجی پشتی بزرگ می انجامد .

خم کردن تنه حدود سی درجه به عقب نسبت به صفحه عمودی ، مسیر حرکتی ای را ایجاد می کند که در باز شدن شانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و بخش داخلی و میانی عضله پشتی بزرگ را تحت تأثیر قرار می دهد .

 

(Visited 107 times, 1 visits today)

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کمک نیاززدارید ؟ ما آماده پاسخگویی به شما هستیم