سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / آموزش حرکات / جلوبازو سیمکش با دستگاه کراس اور روی میز شیب دار همراه آموزش ویدیویی

جلوبازو سیمکش با دستگاه کراس اور روی میز شیب دار همراه آموزش ویدیویی

بازدیدها: 62

جلوبازو سیمکش روی میز شیب دار

 

عضلات اصلی : دو سر بازویی .

عضلات کمکی : بازویی قدامی ، بازویی زند زبرین ، دلتوئید قدامی ، ساعد .

برای شروع میله D شکل را که به سیم متصل است را در دست گرفته و بر روی نیمکت شیبدار بنشینید. با خم کردن آرنج ، دستگیره را به طرف شانه ها بالا بیاورید . چندثانیه مکث کرده و میله را به حالت شروع و آرنج ها را صاف کنید. برای تجربه فشار بیشتر، در اوج حرکت عضله را منقبض کرده و چند ثانیه این حالت را حفظ کنید

عضلات درگیر در حرکت جلوبازو دمبل روی میز شیب‌دار، عضلات دوسر بازویی، ساعد و شانه‌هاهستند. البته هدف اصلی عضلات دوسر است و عضلات ساعد و شانه‌ها در درجه دوم قرار دارند.

 همانطور که قبلا گفته شد، عضله دوسر بازو از یک سر بزرگ و یک سر کوچک تشکیل شده که سر بزرگ بیشترین حجم را داشته و سر بیرونی عضله دوسر را تشکیل می‌دهد. این قسمت همچنین مفصل شانه را نیز حرکت می‌دهد. از طرف دیگر سر کوچک عضله دوسر، قسمت داخلی عضله بازو را پشتیبانی می‌کند.

در حرکت جلوبازو سیمکش روی میز شیب‌دار، از میز شیب‌دار به عنوان وسیله‌ای برای کاهش حرکت سایر قسمت‌های بدن استفاده می‌شود تا فقط عضله بازو مجبور که تحرک باشد. به علاوه این شیب باعث سخت‌تر شدن این حرکت می‌شود. این که قبل از بالا آرودن دمبل‌ها، دست‌ها به صورت آویزان و عقب‌تر از بدن قرار می‌گیرند باعث می‌شود تا سر بزرگ عضله دوسر یک کشش عالی را تجربه کند و به همین دلیل این حرکت، یک تمرین موثر برای افزایش حجم عضله بازو، خصوصا پیک جلو بازو خواهد بود.

 

(Visited 42 times, 1 visits today)

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *