سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / Uncategorized / درخواست برنامه تغذیه و تمرین بدنسازی به صورت آنلاین

درخواست برنامه تغذیه و تمرین بدنسازی به صورت آنلاین

 

اگر تا به حال با برنامه مختلف کار کرده اید و نتیجه نگرفته اید 

درخواست برنامه تغذیه و تمرین بدنسازی

با درخواست برنامه تغذیه و تمرین بدنسازی

اگر به دنبال تمرینات متنوع و شوک عضلانی هستید

اگر به دنبال برنامه های تمرینی با سیستم های تمرینی روز هستید

اگر به دنبال برنامه های تغذیه اصولی برای کاهش وزن یا افزایش وزن هستید

اگر از رژیم های یک نواخت و تکراری و  تک منو خسته شده اید

اگر به دنبال موفقیت و هدف در زندگی ورزشی خود هستید

 به مکان امن و مناسبی مراجعه گرده اید

 

با درخواست برنامه تغذیه و تمرین بدنسازی بدنسازی ما با بهترین پیشتیبانی و دلسوز ترین مربیان با پیگیری روزانه هفتگی و ماهانه شما بهترین خدمات با بهترین قیمت ها در اختیار شما می گذاریم

با بادی پرشیا حرفه ای شدن را تجربه کنید و با معرفی ما به دوستانتونپکیج های ویژه  با تخفیف های باور نکردنی در یافت کنید

بادی پرشیا با دار بودن بانک جامع تصویری و کلیپ های آموزشی تمرینات ، برنامه های به روز با تمرینات جدید را راِه و پشتیبانی میکند

درخواست برنامه تغذیه و تمرین بدنسازی به صورت آنلاین کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شما را بررسی و با انالیز خواسته های شما برنامه تمرینی و تغذیه شما راتنظیم  و ارسال می کنند

مربیان بادی پرشیا ، دقیقا همین برنامه بدنسازی و برنامه غذایی را از شاگردان حضوری خود بین ۲۰۰۰۰۰ تومان تا ۶۰۰۰۰۰ تومان دریافت می‌کنند، ولی شما با استفاده از پکیج های مختلف و سامانه غیر حضوری ما از تخفیف های باور نکردنی و قیمت های مناسب با بودجه خود استفاده و برنامه های تغذیه و تمرین خود را دریافت میکنید 

به چه علت شما نیاز به مربی دارید ؟

کاهش هزینه ها با راهنمایی دقیق در مورد مکمل های مورد نیاز و ضروری

رسیدن سریع به هدف با داشتن برنامه های منطقی و مستمر

راهنمایی ومشاوره در هر زمان بالا رفتن روحیه از طریق  مشاهده عملی نتایج قبل و بعد دوره

انالیز  بدن کار کردن روی نقاط ضعف و قوت

 

 

شاگرد اول های بادی پرشیا به روایت تصویر 

درخواست برنامه تغذیه و تمرین بدنسازی
جواد اول دوره وزن:۷۵ سایز بازو:۳۲ دورشانه:۱۲۰ دورسینه:۹۸ دورشکم:۸۱ ************************* پایان دوره وزن: ۸۱ دور بازو۳۳ سرشانه۱۲۱ دور سینه ۱۰۰ دور شکم ۸۵

 

درخواست برنامه تغذیه و تمرین بدنسازی
مجتبی
اول دوره
سايز بازو معمولي۳۱فيگور۳۵
دورشانه کامل۱۲۰سرشانه از پشت۵۰
دورسينه۱۰۳
دورشکم۹۲
سن۲۹
وزن ناشتا۸۲
***************************
پایان دوره
سايز بازو۳۶
دورشانه۱۲۱
دورسينه۱۰۴
دورشکم۹۰
وزن۸۴

 

درخواست برنامه تغذیه و تمرین بدنسازی
*عباس *
اول دوره
سایز بازو ۴۰
دورشکم۱۰۰
دورسینه۱۱۳
دورشانه ۱۳۱
دور ران ۶۱
وزن۹۷
*******************************
پایان دوره
سایز بازو ۴۰٫۵
دور شکم۱۰۲
دورسینه۱۱۳
دور شانه ۱۳۳
دور ران ۶۵
وزن ۱۰۰

 

درخواست برنامه تغذیه و تمرین بدنسازی
میثم
اول دوره
سن۲۸
قد۱۸۰
_________________________
وزن ۸۰
سینه۱۰۰
شکم ۸۵
بازو۳۳
دور شانه ۵۶
********************،، *،، ****
پایان دوره
وزن ۸۶
دور سینه ۱۰۵
دور شکم ۹۰
دور بازو ۳۶
دور شانه۵۸
مهرزاد
اول دوره
وزن ۷۴
دور بازو ۳۳
دور شکم ۸۰
دور شانه ۱۱۰
دور ران ۵۸
دور سینه ۹۳
دور ساق پا ۳۲
×************************************
پایان دوره
وزن ۸۱
دور بازو ۳۸٫۵
دور شکم ۸۵
دور شانه ۱۲۰
دور ران ۵۹
دور سینه ۹۷
دور ساق ۳۷
داریوش
اول دوره
سن ۲۲
وزن ناشتا ۸۰
دور بازو۳۱
دورشکم۵۸
دورسینه۴۲
دور شانه۱۲۰
********************************
پایان دوره
وزن ۸۴٫۵
دور بازو ۳۳
دور شکم ۵۷
دور سینه ۴۵
دور شانه۱۲۷
کاهش وزن ۱۲ کیلو با مکمل و تمرین
مدت زمان ۳ ماه
هیجده ماه دوره زیر سازی!

 

کاهش وزن ۱۱ کیلو
مدت زمان چهر ماه
مکمل، رژیم، تمرین،
بدون دارو
مدت دوره زیر سازی ۱۰ ماه

 

کاهش وزن ۸ کیلو
مدت زمان دوماه
رژیم، تمرین، مکمل وی
بدون دارو
سابقه تمرین هشت ماه قبل رژیم
تغییرات دوماهه
مکمل امینو انرژی و وی
رژیم و تمرین
تغییرات ۳ ماهه
مکمل وی
تمرین، رژیم
کاهش وزن ۸ کیلو
سه ماهه
مکمل امینو انرژی
دوره زیر سازی ۱۱ ماه
درخواست برنامه تغذیه و تمرین بدنسازی
افزایش توده ماهیچه ای
طول دوره ۸ ماه
مکمل گینر، امینو ۲۲۲۲، bcaa
ویتامین و مینرال، امگا۳،
دوره فیتنس
مدت زما ۸ ماه
حجم خشک
مکمل
وی، آرژنین،. امینو انرژی،
مولتی ویتامین
وینسترول خوراکی

 دریافت برنامه فیتنس و حجم

شما فقط در کنار یک مربی حرفه‌ای و باتجربه می‌توانید یک دوره بدنسازی حرفه‌ای را طی کنید. چه هدف شما طی کردن یک دوره بدنسازی حجم باشد، چه دوره بدنسازی خشک، چه شما یک بدنساز مبتدی باشید و یا حتی حرفه ای. یک مربی بر اساس هدف تمرین، بدنسازی و ورزش، شما را راهنمایی خواهد کرد. این هدف می‌تواند دوره بدنسازی و یا فقط یک رژیم غذایی لاغری و یا فیتنس باشد، می‌تواند جهت افزایش وزن و چاقی، حجم و یا بادی بیلدینگ باشد، می‌تواند دوره بدنسازی فوتبال بوده و یا هر ورزش دیگر…

نوشتن یک برنامه بدنسازی و یا طراحی یک برنامه رژیم غذایی صحیح، نیاز به داشتن تخصص‌های مختلف و دانش خاصی است. برای مثال یک مربی حرفه‌ای بدنسازی می‌بایست شناخت صحیح و کافی نسبت به انواع عضلات و ماهیچه‌ها، نقش هر یک، انواع ساختارهای بدنی و استخوانی، ضعف‌های بدنی و شیوه برطرف کردن آن، کیفیت بافت ماهیچه‌ها و افزایش چگالی آن، نقش موارد غذایی و معدنی در رژیم‌های غذایی و غیره را داشته باشد. هم چنین باید عادات غذایی و روحی شما را بداند تا بر اساس آن‌ها، بهترین تصمیم‌گیری و طراحی را برای شما انجام دهد.

جهت رسیدن به بهترین نتیجه برای انواع اهداف بدنسازی مانند افزایش وزن، حجم و بافت عضلات، کات کردن و خط انداختن بدن و ماهیچه ها، کاهش وزن و کاهش توده چربی و لاغری و یا شرکت در انواع مسابقات ملی و بین المللی، بهتر است تحت نظر یک یا چندین متخصص و مربی بدنسازی به هدف خود برسید. متخصصین و مربیانی که نه تنها مورد تایید فدراسیون پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران فدراسیون جهانی پرورش اندام باشند، بلکه از تجربیات، سابقه مفید و دانش کافی نیز برخوردار بوده و این علوم را (علم برنامه نویسی بدنسازی، شناخت عضلات، شناخت انواع بدن، شناخت انواع سیستم‌های تمرینی، علم نگارش رژیم غذایی و …) کاملا مسلط باشند.

مربیان بادی پرشا چگونه برنامه های شما را طراحی و تنظیم میکنند

پس از درخواست برنامه تغذیه و تمرین بدنسازی

  • مشخصات بدنی شما، تصاویر بدن، سابقه تمرینی و هم چنین سابقه بیماری شما توسط فرم انتهای صفحه و طی کردن مراحل بعد آن از شما دریافت می‌شود.
  • مربیان بادی پرشیا مشخصات شما را بررسی خواهند کرد و در صورت نیاز، به شکل تلفنی توضیحات تکمیلی را از شما دریافت خواهند کرد. در صورتی  که فرد درخواست دهنده خانم باشد، به هیچ وجه هیچ فرد مذکری در فرآیند دریافت و ارائه برنامه تمرینی دخالتی نخواهد داشت.
  • بر اساس نوع و سابقه ورزشی شما، ساختار عضلانی و بدنی شما و …،  در هر دوره دو تا پنج برنامه بدنسازی مخصوص شما طراحی خواهد شد. هم چنین نوع تمرکز تمرینات نیز شناسایی می‌شود، این که شکم و یا پهلو دچار ضعف است، و یا سینه، پاها و غیره.
  • هر برنامه بدنسازی و یا برنامه غذایی، به شکل کاملا مجزا و انحصاری مخصوص هر ورزشکار طراحی می‌شود.
  • در صورت نیاز، مربی طراح برنامه بدنسازی و رژیم غذایی شما، با همکاران خود در شرکت مشورت می‌کند (چیزی که کمتر بین مربیان مرسوم است!!) . تجربه نشان داده است که گاهی این مشورت‌ها و چالش‌ها جهت بهبود برنامه، به ده‌ها دقیقه و یا ساعت می‌رسد! ولی نتیجه آن، به نفع شاگرد و ورزشکار خواهد بود.
  • بر اساس نوع عملکرد شما و بازخورد و عکس‌العمل بدنی شما، در صورت نیاز برنامه تمرین و یا برنامه غذایی شما اصلاح خواهد شد. هم چنین برنامه‌ی بدنسازی و یا رژیم غذایی دوره‌های بعدی نیز بازبینی می‌شود. این یک فرآیند بسیار مهمی است که باعث افزایش سرعت رشد و پیشرفت شما خواهد شد که کمتر بین مربیان، مرسوم است.
  • نحوه اجرای صحیح حرکات توسط مربیان ما و منابع موجود در سایت، به شما آموزش داده خواهد شد.
  • در صورت وجود هرگونه مشکل و یا سوال، از طریق ایمیل و تلفن، از شما پشتیبانی خواهد شد.
  • برنامه رژیم غذایی مخصوص شما و بر اساس سلیقه و عادات غذایی ورزشکار، طراحی می‌شود. این که در هر روز برای دریافت بهترین و سالم‌ترین نتیجه، ترجیحا چه غذاهایی مصرف نمایید به شکل اختصاصی ارائه می‌شود.
  • در صورت نیاز، برنامه استفاده از مکمل‌های مجاز ورزشی برای شما طراحی خواهد شد.
  • روند شما پیگیری خواهد شد.

 برنامه های  بدنسازی  بادی پرشیا مناسب شما نمی‌باشد، اگر:

  • فقط به کمک استفاده از داروهای غیرمجاز می‌خواهید به هدف خود برسید!!
  • به دنبال میان‌برهای غیرعلمی می‌باشید!!
  • بدون هیچ تمرین و یا رژیم غذایی، می‌خواهید به بهترین نتیجه در کمترین زمان برسید!!

تفاوت بین برنامه‌های تمرین حرفه‌ای که توسط یک شرکت تخصصی طراحی می‌شود با برنامه‌های تمرین معمولی:

برنامه تمرین عادی  برنامه بدنسازی شرکتی
حمایت و ضمانت‌های شرکتی و رسمی جهت کیفیت برنامه خیر بله
یکپارچکی بین برنامه بدنسازی، برنامه رژیم غذایی و برنامه مکمل بدنسازی بله بله
نظارت توسط یک تیم مربی‌گری به جای یک مربی واحد خیر بله
توجه و آموزش دقیق جهت اجرای صحیح حرکات، نگارش تصاویر و توضیحات کامل هر حرکت در جلوی آن، دسترسی به پایگاه داده اصطلاحات ورزشی، دسترسی به پایگاه داده نام و توضیح حرکات بدنسازی با محدودیت بله
عدم اجبار به استفاده از مکمل‌های بدنسازی، غذایی و ورزشی خیر بله
امکان تغییر برنامه تمرینی بدنسازی و یا برنامه رژیم لاغری و یا چاقی بر اساس سلیقه فرد با محدودیت بله

دانلود برنامه فیتنس و حجم

درخواست برنامه تغذیه و تمرین بدنسازی شامل  چه مواردی می باشد ؟

۱- برنامه تمرینی بدنسازی کاملا  اختصاصی برای شما درخواست برنامه تغذیه و برنامه تمرینی بدنسازی

در طی هر دوره‌ی یک ماهه، دو تا پنج برنامه تمرین حرفه‌ای و کاملا اختصاصی که بر اساس نوع و ساختار عضلانی و هم چنین هدف تمرینی شما طراحی شده است به شما ارائه می‌شود. بر خلاف بسیاری از مربیان و سایت‌ها، این برنامه‌ها به هیچ وجه از پیش طراحی نشده است و بر اساس نوع بدن شما، ساختار عضلانی، ماهیچه‌ای و استخوان بندی شما، هدف تمرینی شما، تصویر شما و سابقه تمرینی شما طراحی و ارائه خواهد شد. در طراحی هر یک از برنامه‌های بدنسازی و رژیم غذایی، سعی می‌شود از جدیدترین متد برنامه‌ نویسی ورزشی و بدنسازی استفاده شود تا بهترین نتیجه را کسب نمایید.

شما پس از ثبت درخواست برنامه تغذیه و برنامه تمرینی بدنسازی خود و پرداخت آن، در صف انتظار رفته و بر اساس نوبت و اولویت ثبت برنامه ، بین ۱تا ۵ روز کاری برنامه خود را دریافت خواهید کرد

در طول طول مربیان بادی پرشیا در پیام رسان های واتس اپ و تلگرام از شما پشتیبانی و به سوالات شما پاسخ میدهند

۲- توضیح هر حرکت تمرینی و شیوه اجرای صحیح آن با درخواست برنامه تغذیه و برنامه تمرینی بدنسازی  

دغدغه بسیاری از ورزشکاران و علاقه‌مندان، عدم آگاهی و شناخت کافی نسبت به حرکات ورزشی و یا عدم آشنایی با عنوان هر یک از تمرینات بدنسازی می‌باشد. بر اساس سابقه مربیان بدنسازی تن ورز، معمولا مشاهده شده است که بسیاری از ورزشکاران به دلیل عدم شناخت کافی نسبت به شیوه اجرای هر حرکت تمرینی و هشدارهای مرتبط با آن، حرکت را اشتباه درک کرده‌اند و یا به اشتباه انجام می‌دهند.

به همین دلیل تیم تالیف و ترجمه تن ورز جهت آموزش اعضای خود، اقدام به جمع‌آوری، تالیف و هم چنین ترجمه انواع حرکات اصلی و فرعی رشته بدنسازی کرده است و یک پایگاه جامعی از حرکات ورزشی را برای علاقه‌مندان این حوزه فراهم نموده است.

شما با درخواست برنامه  بدنسازی و رژیم غذایی، دسترسی کامل به راهنمای متنی و تصویری بانک اطلاعاتی بادی پرشیا  جهت شیوه اجرای صحیح تمامی حرکات ورزشی و نکات هر یک از تمرینات خواهید داشت.

۳- برنامه رژیم غذایی کاملا  اختصاصی برای شما:

شما برای این که بهترین، سالم‌ترین و سریع‌ترین نتیجه دلخواه را بگیرید، ترجیحا از یک برنامه رژیم غذایی مناسب باید پیروی کنید. رژیم غذایی مناسب نه تنها می‌تواند سلامتی شما را تضمین کند، بلکه سرعت روند رشد شما را نیز بهبود می‌بخشد.

در طی هر دوره‌ی یک ماهه، یک تا چندین برنامه رژیم غذایی جامع و کاملا اختصاصی برای شما طراحی خواهد شد. به بیان دیگر، برنامه رژیم غذایی نیز مانند برنامه تمرینی، بر اساس نوع و هدف تمرینی شما طراحی می‌شود. هم چنین سعی می‌شود در صورت این که شما به غذا و یا ماده خاصی حساسیت دارید و یا علاقه خاصی ندارید، تا جای ممکن با محصولات دیگر جایگزین شود و همینطور سلیقه و عادات غذایی شما نیز بررسی و مورد توجه قرار گیرد.

شما می‌توانید از این برنامه غذایی پیروی نکنید، ولی پیشنهاد کارشناسان ما پیروی کردن منظم از این برنامه رژیم غذایی است.

برای درخواست برنامه تغذیه و برنامه تمرینی بدنسازی کلیک کنید

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *