سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / رژیم های غذایی / رژیم ۳۰ روزه مواد غذای طبیعی ، Whole30

رژیم ۳۰ روزه مواد غذای طبیعی ، Whole30

بازدیدها: 18

رژیم ۳۰ روزه ، Whole30 چگونه است ؟

رژیم 30 روزه مواد غذای طبیعی ، Whole30

 

اگر شما در مورد سلامت پوست، آلرژی، ناراحتی‌‌های معده یا ایجاد التهابات عمومی‌ بدن نگران هستید رژیم ۳۰ روزه مواد غذای طبیعی  ممکن است مناسب شما باشد.مفهوم پشت رژیم غذایی (Whole30) مصرف مواد غذایی کامل و طبیعی به مدت ۳۰ روز و اجتناب کامل از مواد غذایی نظیر شکر، غلات، لبنیات، حبوبات، الکل، مونوسودیوم گلوتامات، سولفیت و هر ماده غذایی تشکیل شده از اینگونه مواد بهبود دهنده می‌باشد.

 

به مدت ۳۰ روز شما تنها می‌بایست از گوشت، غذا‌های دریایی، تخم مرغ، مقادیر زیاد سبزیجات، برخی‌ میوه ها، مقادیر زیاد چربی‌‌های خوب از میوه ها، روغن ها، آجیل‌ها و دانه‌ها مصرف کنید.شما از مصرف موادی که با آنها هیچ آشنایی ندارید دوری خواهید کرد و تنها از مواد غذایی کامل و طبیعی بدون هیچ ماده مخلوط دیگری در آن استفاده خواهید کرد.

 

 

مزایا رژیم ۳۰ روزه ، Whole30

در طول این رژیم شما یک تغذیه سالم با غذا‌های مغذی خواهید داشت که میتواند باعث کاهش وزن شما و همچنین کاهش سطح استرس نیز شود.

 

نکات منفی‌ رژیم ۳۰ روزه ، Whole30

اگرچه این برنامه خوب به نظر می‌رسد اما در روز ۳۱ چه اتفاقی‌ خواهد افتاد؟ سازندگان (Whole30) پیشنهاد میدهند که بعد از این ۳۰ روز اول نیز شما می‌بایست رژیم غذایی خود را شبیه همین رژیم حفظ کنید اما اینطور انتظار میرود که کم کم مواد غذایی نظیر شکر، غلات و لبنیات دوباره وارد رژیم غذایی فرد خواهند شد.

 

جمع بندی :

رژیم ۳۰ روزهبدون اینکه عادات غذایی پایدار و بلند مدت را در شما گسترش دهد بعد از ۳۰ روز به راحتی‌ میتواند تغییرات گسترده ای در آن ایجاد شود و کاملا تغییر کند.

توجه

مقاله ، اخبار و آموزش های  فوق تهیه و ترجمه شده از به روز ترین منابع خبری،  علمی ، آموزشی  میباشد

در صورتی که به  پاسخ سوال خود را در این مقاله دست نیافتید

میتوانید از طریق کامنت زیر پست  سوال خود را برای ما مطرح کنید، در سریعترین زمان ممکن تیم بادی پرشیا پاسخ شما را بر اساس اخرین یافته های علمی قرار میدهد

 

(Visited 14 times, 1 visits today)

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *