سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / آموزش حرکات / ساعد سیمکش ایستاده از پشت ، Cable Standing Behind the Back Wrist Curl

ساعد سیمکش ایستاده از پشت ، Cable Standing Behind the Back Wrist Curl

نام تمرین : ساعد سیمکش ایستاده از پشت

نام تخصصی تمرین : Cable Standing Behind the Back Wrist Curl

 

ساعد سیمکش ایستاده از پشت

ورزش جزئیات

گروه عضلانی اصلی: ساعد

نوع تمرین : قدرتی

مکانیک: تک مفصلی

تجهیزات: ماشین سیمکش ، دستگیره پشت بازو

دشواری: مبتدی

 

گروه عضلانی هدفمند

ساعد

نحوه انجام تمرین
ساعد سیمکش ایستاده از پشت ، Cable Standing Behind the Back Wrist Curlساعد سیمکش ایستاده از پشت ، Cable Standing Behind the Back Wrist Curl

 

 

 

 

مراحل:

 

۱٫) قرقره دستگاه سیمکش را در پایین قرار دهید یک دستگیره صاف پشت باو را به ان متصل کنید پشت به دستگاه قرار بگیرید ا دوست خود بخواهید دستگیره را در دستان شما قرار دهد کف دست شما باید رو به بیرون باشد و پشت دست بدن را لمس کند

۲) ارنج خود را در طرفین بدن فیکس کنید به ارامی با کمک  مچ دست خود دستگیره را به بالا بکشید

۳٫) چند لحضله مکث کنید به موقیت شروع باز گردید در حالی که دستگیره تا با شدن کامل انگشتان شما به دامنه حرکتی خود ادامه میدهد

۴) تمرین را تا تعداد تکرار مورد نظر ادامه دهید

فیلم آموزشی تمرین ساعد سیمکش ایستاده از پشت ، Cable Standing Behind the Back Wrist Curl

 

 

Exercise Details

Main Muscle Group : Forearm

Type : Strength

Mechanics : Isolation

Equipment : Machine – Strength

Difficulty : Beginner

Forearm

How To Perform Exercise

Steps :

۱٫) Start of by setting up either a straight or EZ bar on a low pulley cable machine and grab the bar behind your back using an underhand shoulder width grip.

۲٫) Keep your elbows tucked in at your sides and slowly raise the bar up, squeezing your forearms and hold for a count.

۳٫) Return back to the starting position.

۴٫) Repeat for as many reps and sets as desired.

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کمک نیاززدارید ؟ ما آماده پاسخگویی به شما هستیم