سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / مقالات / چربی سوزهای پرقدرت ، بهترین چربیسوز های بازار ایران

چربی سوزهای پرقدرت ، بهترین چربیسوز های بازار ایران

بازدیدها: 426

چربی سوزهای ترموژنیک

چربی سوزهای پرقدرت ، بهترین چربیسوز های بازار ایران

 

چربی سوزهای  ترموژن  به چربی سوزهایی اطلاق می شود که متابولیسم پایه را در بدن بالا برده و موجب افزایش سوخت و ساز در بدن می شوند و نتیجه این تاثیر نیز به صورت افزایش محسوس دمای بدن دیده می شود و افزایش دمای بدن نیز به نوبه خود به تشدید فرایند چربی سوزی کمک می کند.

از مهم ترین ترکیبات کلاسیک و شناخته شده در سطح جهان که به دسته ترکیبات چربی سوز و ترموژن تعلق داشت می توان به ECA اشاره کرد. در ترکیب این نمونه از سه ماده شناخته شده به نام های افدرین، کافئین و آسپرین استفاده می شد و به دلیل اینکه از چندی قبل، افدرین وارد لیست داروهای ممنوعه شد تولید این محصول نیز متوقف گردید. روزگاری که افدرین هنوز در فهرست داروهای ممنوعه وارد نشده بود و مکمل به شمار می رفت این ترکیب و این مکمل که با استفاده از آسپرین و کافئین به همراه افدرین نیز تولید می شود یکی از عالی ترین و با ارزش ترین نمونه چربی سوزهای ترموژن  بود که تولید و عرضه و استفاده می شود.

امروزه چربی سوزهای ترموژن با استفاده از کافئین،Synephrine HCL ، Yohimbeو غیره تولید و عرضه می شود و وجود ماده ممنوعه افدرین در چربی سوزهای مجاز هرگز دیده نمی شود.

انواع مختلفی از چربی سوزها :

background

توجه

مقاله فوق تهیه و ترجمه شده از به روز ترین منابع علمی میباشد

در صورتی که به  پاسخ سوال خود را در این مقاله دست نیافتید

میتوانید از طریق کامنت زیر پست  سوال خود را برای ما مطرح کنید، در سریعترین زمان ممکن تیم بادی پرشیا پاسخ شما را بر اساس اخرین یافته های علمی قرار میدهد

(Visited 343 times, 1 visits today)

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

یک دیدگاه

  1. آقای جوان(زیبای خفته!)

    ۱-سلام شما همون سایت مکمل شاپ ساپلمنت هستید یا جدایید ازش ؟ ۲- چربی سوز اینستنت ناک اوت ( Instant Knockout نماینده معتبر مجاز و رسمی تو ایران داره؟ از کجا اصل و ارزانشو بخرم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *