سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / مقالات / اصول و چگونگی استکینگ هورمون ها، چگونه هورمون ها را برای یک دوره میکس کنیم

اصول و چگونگی استکینگ هورمون ها، چگونه هورمون ها را برای یک دوره میکس کنیم

بازدیدها: 44

اصول و چگونگی استکینگ هورمون ها، چگونه هورمون ها را برای یک دوره میکس کنیم

 

افرادی که تجربه بیشتری در استفاده از داروهای استروئیدی دارند، اغلب اوقات ترجیح می دهند بیش از یک داروی استروئیدی در یک زمان استفاده کنند. در واقع به هنر ترکیب داروهای استروئیدی، استکینگ گفته می شود. این در بین ورزشکاران پرورش اندامی که به دنبال ارتقای سطح سازگاری فیزیولوژیکی خود هستند بیشتر متداول است.
.
اما قبل از آنکه شما بخواید در یک دوره، استروئیدها رو با هم ترکیب کنید،یا استکینگ کنید  باید با انجام آزمایش از شرایط هورمونی و آنزیمی داخل بدنتون مطلع بشید، فقط در این زمان است که می توان با قاطعیت بگیم چه استروئیدی و با چه دوزی را بهتر می تونیم ترکیب کنیم. پس خواهشا قبل از اینکه بدون فکر از داروها استفاده کنید، قبلش یک آزمایش کامل انجام بدید.

در بسیاری از موارد، ورزشکاران با استفاده از این روش دوزهای مصرفی استروئید را با توجه به ویژگی های فردی بدنشون، افزایش می دهند. برای مثال با توجه به ماهیت و ویژگی استروئیدها (استروژنیک، آنابولیک، آندروژنی و ….) و همچنین محیط هورمونی حاکم در بدن شما، می توان استروئیدها رو با هم استکینگ کرد.

پس باز هم تاکید می کنم، بدون آگاهی دارو مصرف نکنید و زندگیتان را به دست برخی مربیان سودجو نسپارید. هدف از این پست، صرفا افزایش آگاهی شما ورزشکاران عزیز است تا با آگاهی بیشتری، ورزش حرفه ای خود را دنبال کنید و ناخواسته به بدن خود آسیب نزنید.
موفق و تندرست باشید
مهدی روستایی
👇👇👇👇👇
https://www.instagram.com/p/BjfSUOCgtIk/

(Visited 50 times, 1 visits today)

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *