سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / آموزش حرکات / جلو بازو آرنولدی

جلو بازو آرنولدی

بازدیدها: 220

 

جلو بازو آرنولدی یا جلو بازو تک خم یا جلو بازو تمرکزی

 

در حالی که انجام جلو بازوهای سنگین با هالتر کلیدی است برای افزایش حجم خود در جلو بازوها، اما هیچ حرکتی مثل جلو بازو تک دمبل خم یا همان جلو بازو تمرکزی با دمبل نمی‌تواند ایجاد پیک نماید.

انتهای یک میز بنشینید و به جلو خم شوید. پشت بازو را به داخل ران تکیه دهید و بازو را صاف نگه دارید و دمبلی در دست بگیرید. از آن حالت دمبل را به طرف سینه مخالف بالا ببرید.

جلو بازو را با حداکثر شدت ممکن منقبض کنید و سپس به آرامی دمبل را به حال شروع بازگردانید. همه تکرارها را برای یک دست اجرا کنید و سپس سراغ دست مخالف بروید. همچنین می‌توانید حرکات را در حالت ایستاده و خم شده به جلو اجرا کنید، به طوری که دمبل درست زیر شانه آوریزان باشد.

از آنجایی که حین اجرای این حرکت دمبل به طرف بدن حرکت می‌کند تا تاکید بیشتری روی سر خارجی جلو بازو اعمال شود و این همان بحثی است که در تولید یک بازوی خوش نقش دارد.

جایگاه درست در برنامه

حرکت جلو بازو تک دمبل خم شما را از تقلب باز می‌داردو در واقع شما را وادار می‌کند تا هر تکرار را با فرم درست اجرا کنید. گرچه این حرکت تمرکز روی جلو بازو را به حداکثر می‌رساند (به ویژه روی بخش خارجی)، ولی می‌تواند مقدار وزنه کاربردی را محدود نماید، بنابراین حرکت را اواخر تمرین بازو جای دهید یعنی بعد از آنکه عضله را سنگین تمرین دادید.

 

(Visited 117 times, 1 visits today)

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *