سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / هورمون ها / دینیتروفنول برای کاهش وزن سریع DNP

دینیتروفنول برای کاهش وزن سریع DNP

بازدیدها: 208

ماده ۲،۴  دینیتروفنول در جهان بدنسازی شناخته شده است به عنوان یک محصول که به کاهش وزن سریع کمک می کند. همچنین کسانی که می خواهند وزن کم کنند، از قرص های ۲،۴-دینیتروفنول بدون نیاز به دانستن اینکه این دارو چقدر خطرناک است، استفاده می کنند. با این حال، در سال ۲۰۱۵، این ماده باعث مرگ ده ها تن شده است. از این رو به عنوان یک محصول رژیمی ممنوع است، اما این از استفاده هر کسی از آن جلوگیری نمی کند.

 

آیا DNP امن برای از دست دادن وزن استفاده می کند؟

دینیتروفنول  از اوایل دهه ۷۰ ساخته شده است. موج اول بدنسازان یکی از اولین افرادی بود که از ۲،۴-دینیتروفنول برای اثرات کاهش وزن استفاده می کرد. در این مقاله ما قصد داریم شما را از طریق هر چیزی که شما باید در مورد DNP بدانید، اجرا کنید، بنابراین شما می توانید تصمیم خود را بر روی این سوال “آیا DNP امن است؟”.

دقیقا DNP چیست؟

DNP یک راه کوتاه برای گفتن ۲،۴-دینیتروفنل است.این چیست؟ این اساسا یک سم انسان ساخته شده است.

تاریخ سریع در DNP: این یک ترکیب شیمیایی ساخته شده از انسان است که در نظر گرفته شده است برای استفاده از چیزهایی مانند استفاده از آن به عنوان یک آفت کش و علف کش، هرگز در نظر گرفته شده برای مصرف انسان بود.

DNP نیز در مواد منفجره استفاده می شود – هیچ شوخی نمی کنیم! DNP در جنگ جهانی اول مورد استفاده قرار گرفت و در داخل پوسته ضد زره استفاده شد. این ماده به انفجار در یک کارخانه مهمات در Rainham انگلستان در سال ۱۹۱۶ رسیده است. گزارش شده است بسیاری از افرادی که در معرض این مواد از جذب آن از طریق پوست خود درگذشتند. گزارش های پزشکی از زمان بیان داشت که پوست کارگران زرد و بعضی اوقات سیاه ( Source، University of Birmingham ) می شود.

DNP در اوایل دهه ۱۹۳۰ چهره خود را در جامعه بدنسازی نشان داد و از آنجایی که ظاهر شدن به عنوان ماده ای برای کاهش وزن، DNP با تعدادی از مشکلات سلامتی مانند آب مروارید، نارسایی قلبی، نارسایی کلیه و حتی مرگ مرتبط است. مقامات مواد غذایی و مواد مخدر در سراسر جهان متوجه اثرات فاجعه بار DNP و حذف آن از بازار در حدود ۱۹۳۸٫

همانطور که بسیاری از ما می دانیم، DNP برای از دست دادن سریع چربی استفاده می شود – از این لحاظ، آن بسیار مؤثرترین ماده در دسترس است (یا در دسترس نیست به عنوان مورد ممکن است). مصرف کنندگان از کاهش وزن ۱-۲ ليتر روز در روز از دست داده اند. این ها برخی نتایج بسیار دیوانه ای هستند، اما در این مورد نمی توان آنها را جذب کرد. DNP چیزی نیست که شما همیشه باید در داخل بدن خود قرار دهید. بسیاری از دیگر مشروبات الکلی قانونی و ایمن برای کمک به کاهش وزن شما وجود دارد.

چگونه دینیتروفنول برای از دست دادن وزن کار می کند؟

مردم از DNP برای از دست دادن چربی استفاده می کنند؛ به رغم آن، نتایج فوق العاده سریع تولید می کند. DNP به میزان بسیار خطرناک بدن شما را افزایش می دهد و میزان متابولیسم را افزایش می دهد. مطالعات خاصی روی حیوانات نشان داده اند که DNP می تواند میزان متابولیسم را با ۶۰ درصد افزایش دهد. دانشمندان بر این باورند که این میزان در انسان می تواند حتی بالاتر باشد.

بدنسازان با استفاده از DNP، تلفات را تا ۵-۱۵ پوند در هفته گزارش کرده اند.

تیم تحقیقاتی ما در زمینه علم پشت این موضوع است که DNP است و توضیح ساده و انگلیسی زیر را تهیه می کند:

DNP سبب می شود که بدن چربی و کربوهیدرات (انرژی) را سریعتر و سریعتر بخواند. این می تواند متابولیسم شما را به میزان بسیار سریع افزایش دهد، گرما مصرف شده شروع به پخت و پز شما از داخل می کند.

“دمای بدن تا ۱۱۰ درجه فارنهایت (۴۳٫۵ درجه سانتیگراد) در موارد مرگبار ثبت شد” ( Cotton، ۲۰۱۵ )

تصور کنید که تلاش برای انجام کارهای روزانه خود را انجام دهید در حالی که DNP سبب سوختگی بدن شما می شود تا ۶۰-۷۰٪ سریعتر از حد طبیعی باشد – شما خسته می شوید و احساس بدی می کنید، اما این واقعیت است. شما بیش از حد احتمالا به اندازه کافی انرژی ندارید که به ورزشگاه ضربه بزنید، یا حتی در هنگام استفاده از DNP خیلی چیزها را انجام دهید.

اگر شما در مورد استفاده از DNP برای کاهش وزن برنامه ریزی می کنید، احتمالا می خواهید از لحظه ای که از آن استفاده می کنید، احساس بدی کنید.

خطرات DNP چیست؟ آیا این خطرناک است؟

دینیتروفنول  بسیار خطرناک است این مسئول مرگ و میرهای چندگانه در سالهای اخیر در انگلستان بوده است. همه کاربران از عوارض جانبی جدی رنج می بردند.

  1. Eloise Aimee Parry در سن ۲۱ سالگی از مصرف DNP ​​فوت کرد. Eloise 8 قرص، ۴ بار بیشتر از مقدار توصیه شده  ( http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-shropshire-32391903  + http://www.theguardian.com/society/2015/apr/21) / خانم-مرگ-پس از مصرف-رژیم-قرص خریداری شده از طریق اینترنت  +  https://www.westmercia.police.uk/article/9500/Warning-Issued-As-Shrewsbury-Woman-Dies-After-Taking رژیم غذایی مورد نظر – قرص ).
  2. کریس ماپلتوفت در سن ۱۸ سالگی از مصرف DNP ​​فوت کرد. در اینجا یک نقل قول مستقیم از پدر و مادر کریس پللتوفت در رابطه با این حادثه است – “کریس از بدبختی، استفراغ و احساس خستگی شکایت کرده است. به نظر می رسد گاز گرفتن وحشتناک به نظر می رسد که او در تلاش برای نفس ادامه حافظه دردناک  ( http://www.timesofmalta.com/articles/view/20130917/health-fitness/grief-over-british-teens-diet-pill-death .486570 )
  3. رچال کوک در سن ۲۵ سالگی از دستگیری قلب مرخص شد.  ( http://www.dailymail.co.uk/news/article-3360973/Slimmer-25-died-taking-controversial-rat-poison-diet-pill-worried-eaten -بروز تولد- dinner.htm الف)
  4. دانشجوی پزشکی سارا هوستون در سن ۲۳ سالگی از مصرف DNP ​​در اتاق خوابش یافت. گزارش های سم شناسی نشان می دهد که این ماده با داروهای ضد افسردگی او ارتباط منفی داشت  ( http://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/death-of-medical-student-sarah-houston-after-taking- داروهای ضد بارداری، داروهای دینیتروفنل-برجسته، خطرات-of-purchase-tablets-online-warns-government-8584597.html ).

 

DNP امن در دوزهای کوچک است؟

صادقانه بگویم، نه DNP هرگز مهم نیست که چقدر مصرف می کنید. محققان اظهار داشتند که قرار دادن DNP در بدن شما یک قمار کامل است – هیچ راهی برای دانستن اینکه دقیقا چگونه بدن شما به آن واکنش نشان می دهد وجود ندارد، بنابراین در معرض خطر نیست.

اثرات جانبی استفاده از DNP چیست؟

عوارض جانبی DNP بسیار حیرت انگیز است. در زیر یک لیست کامل از عوارض جانبی است که کاربران می توانند انتظار داشته باشند:

  1. عرق کردن شدید
  2. تب شدید
  3. مایعات بدن زرد (ادرار، شیر مادر، اسپرم، عرق)
  4. زردی
  5. کم آبی
  6. از بین بردن الکترولیت ها و نمک ها
  7. احتباس آب
  8. تنگی نفس
  9. تاری دید
  10. افزایش اشتها
  11. مرگ احتمالی
  12. بیخوابی
  13. استفراغ
  14. کمبود انرژی
  15. تشنج

هنوز ترسیدم کاربران DNP اعلام کرده اند که عوارض جانبی برای DNP تقریبا غیرقابل تحمل است – یکی از بدنسازان می گوید که تمام وقت او در DNP احساس می کرد او به آرامی در حال مرگ است.

از کجا می توانم DNP خرید کنم؟

شما نمی توانید DNP را در هر جای فروشگاه خریداری کنید. تنها نقطه ای که می توان این را بدست آورد این است که از طریق بازار سیاه، و حتی آن هم دشوار است. با توجه به تعداد مرگ و میرانی که در حال افزایش است، DNP تحت فشار قرار گرفته است.

توصیه نمی کنیم که DNP را به عنوان یک ماده شیمیایی تحقیق یا از طریق بازار سیاه خریداری کنید.

آیا DNP قانونی در ایالات متحده، کانادا، انگلستان و غیره است؟

وضعیت قانونی فعلی DNP به شرح زیر است:

“DNP غیر قانونی است، اما غیر قانونی است که آن را برای مصرف انسان بفروش.”

از دست دادن چربی بدن بدون خطر DNP

اگر از وسوسه استفاده از DNP برای کاهش وزن استفاده کرده باشید، احتمالا منصفانه است که شما به دنبال نتایج سریع و فوری هستید – این روش بد برای مقابله با کاهش وزن است. در حقیقت این راهی است که به معنای واقعی کلمه شما را به قتل می رساند . اگر چه این می تواند خسته کننده باشد، شما باید به کاهش وزن و سوزاندن چربی به عنوان یک روند آهسته و پایدار نگاه کنید – این یک ماراتن است، نه مسابقه ای.

به منظور از دست دادن وزن و حفظ وزن شما باید تغییرات شیوه زندگی جدی را ایجاد کنید. مسائل را که باعث افزایش وزن شما شده است، به جای تلاش برای حل آنها با یک قرص، در نظر بگیرید. کنترل رژیم غذایی خود را به طور منظم، ورزش منظم و پیدا کردن  قرص رژیم غذایی ایمن  برای استفاده کنید.

تعدادی از محصولات مختلف موجود در بازار وجود دارد که برای چربی سوزی کار می کنند و ما تقریبا همه آنها را بررسی کرده ایم. اگر شما به دنبال یک قرص بزرگ و سالم برای چربی سوز هستید، توصیه می کنیم به لیست ۱۰ رژیم غذایی چربی خود بروید . هر محصولی که در این لیست انتخاب شده است توسط خود ما – این محصولات قدرتمند، موثر و مهمتر از همه، مشعل های چربی امن است.

نتیجه

بنابراین DNP امن است؟ قطعا نه. این خطرناک است و مردم را کشت. DNP دارای بالقوه است که شما را از درون زنده می کند و باعث حملات قلبی و تشنج می شود. مطمئنا این احتمالا سریع ترین راه برای سوختن چربی است، اما از دست دادن وزن در مورد سالم بودن است و سلامتی شما را در روند نابود نمی کند.

 

Is DNP Safe To Use For Weight Loss?

DNP has been around since the early 70’s. The first wave of bodybuilders were among the first to use ۲,۴-Dinitrophenol for it’s weight loss effects. In this article we’re going to run you through EVERYTHING you need to know about DNP, so you can make your own decision on the question “is DNP safe?”.

What Exactly Is DNP?

DNP is a short way of saying 2,4-Dinitrophenol. What is it? It’s basically a man-made poison.

A quick history on DNP: it’s a man-made chemical compound that’s intended usage is for for things like being used as a pesticide and a herbicide, It was never intended for human-ingestion.

DNP was also used in explosives – no we aren’t kidding! DNP was used during World War 1 it was used inside anti-armour shells. The substance was traced to an explosion in a munitions factory in Rainham, England in 1916. It was reported many of the people who were handling the substance died from absorbing it through their skin. Medical reports from the time stated that workers skin would turn yellow, and sometimes black (Source, University of Birmingham).

DNP showed its face in the body building community in the early 1930’s and since emerging as a go-to substance for weight loss DNP has been linked to a number of health problems such as cataracts, heart failure, kidney failure and even death. Food and Drug authorities across the world realised the catastrophic effects of DNP and removed it from the market around 1938.

As most of us know, DNP is used for rapid fat loss – in that respect it’s pretty much the most effective substance available (or not available as the case may be). Users have reported fat loss of 1-2lbs of day per day being lost. Those are some pretty insane results, but do not be lured in by this. DNP is not something you should ever put inside your body. There are many other legal and safe fat burners to help you lose weight.

How Does DNP Work For Weight Loss?

People use DNP for fat loss because frankly, it produces incredibly fast results. DNP very dangerously increases your body temperature and boosts your metabolic rate – certain studies on animals have shown that DNP can increase metabolic rates by a staggering 60%, scientists believe that in humans this percentage could be even higher.

Bodybuilders using DNP have reported losses of up to 5-15lbs per week.

Our research team looked into the science behind it is that DNP, and compiles the following plain-english explanation:

DNP causes the body to burn fat and carbohydrates (energy) faster, much faster. It can boost your metabolism to a level that is so fast, the expended heat starts cooking you from the inside.

“Body temperatures of up to 110°F (43.5°C) were recorded in fatal cases” (Cotton, 2015)

Imagine trying to do your daily tasks while DNP is causing your body to burn energy 60-70% faster than normal – you will be exhausted and feel awful, but that’s the reality. You’ll more than likely not have enough energy to hit the gym, or even do much of anything while you’re taking DNP.

If you’re planning on using DNP for weight loss, you’re probably going to feel very ill from the moment you ingest it.

What Are The DNP Risks? Is It Dangerous?

DNP is very dangerous. It has been responsible for multiple deaths in the UK current years. All users suffered serious adverse reactions.

  1. Eloise Aimee Parry died at age 21 from consuming DNP. Eloise took 8 pills, 4 times the recommended amount (http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-shropshire-32391903 + http://www.theguardian.com/society/2015/apr/21/woman-dies-after-taking-diet-pills-bought-over-internet + https://www.westmercia.police.uk/article/9500/Warning-Issued-As-Shrewsbury-Woman-Dies-After-Taking-Suspected-Diet-Pills).
  2. Chris Mapletoft died at age 18 from consuming DNP. Here is a chilling direct quote from Chris Mapletoft’s parents in regards to the incident – “Chris had complained of feeling ill, vomiting and feeling hot. The horrible gasping sounds as he was struggling for breath continue to be a painful memory (http://www.timesofmalta.com/articles/view/20130917/health-fitness/grief-over-british-teens-diet-pill-death.486570).
  3. Rachael Cook died from cardiac arrest at age 25. (http://www.dailymail.co.uk/news/article-3360973/Slimmer-25-died-taking-controversial-rat-poison-diet-pill-worried-eaten-birthday-dinner.html)
  4. Medical Student Sarah Houston was found dead in her bedroom at age 23 from taking DNP. Toxicology reports said the substance had negatively interacted with her anti-depressants (http://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/death-of-medical-student-sarah-houston-after-taking-banned-slimming-drug-dinitrophenol-highlights-dangers-of-buying-pills-online-warns-government-8584597.html).

DNP diet pill death

Is DNP Safe In Small Doses?

Frankly, no. DNP is never safe no matter how much you consume. Researchers have stated that putting DNP into your body is a complete gamble – there is no way of knowing exactly how your body can react to it, so it’s not worth the risk at all.

What Are The Side Effects Of Using DNP?

The side effects of DNP are pretty gruesome. Below is a full list of side-effects users can expect:

  1. Intense sweating
  2. Heavy fever
  3. Yellow bodily fluids (urine, breastmilk, semen, sweat)
  4. Jaundice
  5. Dehydration
  6. Depletion of electrolytes and salts
  7. Water retention
  8. Shortness of breath
  9. Blurred vision
  10. Increase in appetite
  11. Possible death
  12. Insomnia
  13. Vomiting
  14. Lack of energy
  15. Seizures

Scared yet? Users of DNP have stated that the side effects for DNP were almost unbearable – one bodybuilder going on to state that the whole time he was on DNP he felt like he was slowly dying.

Where Can I Buy DNP?

You can not buy DNP anywhere in stores. The only place one can acquire this is via the black market, and even then it’s difficult. DNP has been getting cracked down upon hard by authorities due to the numbers of deaths ever-increasing.

We do not recommend you purchase DNP, either as a research chemical or via the black market.

Is DNP legal In The US, Canada, UK etc.?

The current legal status of DNP is as follows:

“DNP is not illegal to own, but it is illegal to market it for human consumption.”

Losing Body Fat Safely Without DNP

If you’ve been tempted to use DNP for weight loss, it’s probably fair to say you’re looking for fast, instant results – that’s a bad way to approach weight loss.. in fact that’s a way that can literally end up killing you. Although it can be frustrating you need to look at losing weight and burning fat as a slow and steady process – it’s a marathon, not a race.

In order to lose weight and keep the weight off you must make serious lifestyle changes. Address the issues that have caused your weight gain to begin with, rather than trying to fix them with a pill. Take back control of your diet, exercise regularly and find a safe fat diet pill to use.

There are a number of different products available on the market that do work to burn fat and we have reviewed almost all of them. If you’re looking for a great safe and legal fat burner pill, we recommend you stick to our Top 10 Fat Burners List. Every product on this list has been hand-selected by ourselves – these products are powerful, effective and most importantly, safe fat

(Visited 217 times, 1 visits today)

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *