سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / اپیلیکیشن بادی پرشیا / معرفی گروه و کانال بدنسازی و فروش مکمل ارزان ورزشی بادی پرشیا در پیام رسان سروش  

معرفی گروه و کانال بدنسازی و فروش مکمل ارزان ورزشی بادی پرشیا در پیام رسان سروش  

بازدیدها: 1276

توجه                                         توجه

 

پیام رسان سروش کانال و گروه ورزشی بدنسازی بادی پرشیا

 

پیام رسان  سروش   …. با توجه به استقبال گسترده کاربران از پیام رسان های داخلی به دلیل رایگان بودن حجم اینترنت و در خواست شما عزیزان کانال بادی پرشیا در زمینه بدنسازی و تغذیه در پیام رسان سروش  نیز فعالیت خود را آغاز کرد
برای عضویت از لینک زیر استفاده نمایید

 

https://sapp.ir/bodypersiair

 

 

پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش

 


گروه پرسش و پاسخ بادی پرشیا در سروش
گروهی متفاوت پاسخگوی سوالات شما در مورد رژیم کاهش وزن و افزایش وزن ، راهنمایی و مشاوره در مورد تمرینات بدنسازی و تغذیه

https://sapp.ir/joingroup/DKmygCTtB2r9XvW1Gd3s7o4h

 

پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش

پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش

پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش

پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش پیام رسان سروش

 

برای استفاده بدون اختلال از سرویس‌های سروش، به کاربران قدیمی در تمام پلتفرم‌ها توصیه می‌شود نسخه قبلی را حذف و نسخه جدید را دانلود و نصب نمایند.

https://soroush-app.ir/dl/

توضیح

سروش ؛

ارتباط، زندگي، سرگرمي 

سروش يك پيام رسان محبوب ايراني  با بیش از ۵ میلیون کاربر است  که لحظه به لحظه دوستان بیشتری به این جمع اضافه می‌شوند.
در سروش شما مي‌توانيد به دوستان خود پیام ارسال کنید، در گروه‌های مورد علاقه‌تان عضو شوید و یا حتی کانال بسازید.
يا مي‌توانيد به سادگي مطالب خود را در کانالتان منتشر کنید و یا اگر محصولی دارید در آن عرضه کنید!

اینترنت رایگان همراه اول و ایرانسل براي  سروش!

خبر خوب!
با فعالیت در پیام رسان سروش دیگر نیازی به پرداخت هزینه اینترنت ندارید و می‌توانید برای یک سال، هزینه‌ای که برای اینترنت پيام رسان پرداخت می‌کردید را صرفه‌جویی کنید!

تماس صوتی رایگان  سروش
تماس صوتی در  سروش  واقعا رایگان است!
ساير پیام رسان‌ها اين ادعا را مطرح می‌كنند كه تماس صوتي ما رایگان است ولی كاربر به محض برقراري تماس صوتی با پيام رسان، حجم اینترنت خود را مصرف می‌كند؛ در صورتی که همراهان سروش اگر کاربر یکی از اپراتورهای همراه اول یا ایرانسل باشند برای یک سال می‌توانند حتی بدون پرداخت یک ریال از تماس صوتی سروش استفاده کنند و لذت ببرند.

فضای ابری نامحدود  سروش
مهم نیست فایل‌های شما چه حجمی دارند. مهم اين است شما بتوانيد بصورت نامحدود با استفاده از سروش فايل‌هاي خود را به صورت انبوه ارسال کنید. همچنین می‌توانید فایل‌های مورد نظر خودتان را روی فضای ابری سروش ذخیره کنید تا در هر مکانی به آساني به آنها دسترسی داشته باشید.

امنیت  سروش
اعتماد در خانواده سروش قيمت خود را دارد و بهاي آن فقط و فقط صداقت است. حفظ حریم خصوصی و امنيت اطلاعات شما برای ما بسیار اهمیت دارد و ما از هيچ تلاشي به جهت بهبود خدمات در این حوزه كوتاهي نخواهيم كرد.

پیام رسان Soroush را میتوان به عنوان یکی از رقبای اصلی تلگرام معرفی کرد زیرا امکاناتی که در این برنامه موجود است نه تنها دست کمی از تلگرام ندارد بلکه در مواردی، بر تلگرام برتری دارد.سروش، علاوه بر اجازه ساخت کانال های عمومی، دست شما را در ساخت کانال های دوطرفه نیز باز می گذارد.به این گونه که کاربران می توانند به سادگی با مدیران کانال ها در تماس باشند و تعاملی دوطرفه را با سرعت و امنیت عالی ایجاد کنند.علاوه بر آن قابلیت ساخت کانال هایی خصوصی نیز امکان پذیر است که شما تعیین می کنید چه کسانی در آن عضو باشند.با سروش ربات بسازید و کارهای خود را به آن بسپارید. حتی میتوانید موضوعات کانال را دسته بندی کرده، لایک بگیرید و یا محتوایی که مد نظرتان است را جستجو کنید.صدا ضبط کنید و با ایجاد یک تماس صوتی دوستان را خوشحال کنید.

از دیگر توانایی های سروش می توان به امکان تشکیل گروه، کانال و گفتگو های دوطرفه اشاره کرد که انجام عملیات اشتراک گذاری متن، تصاویر، فایل ها با انواع فرمت، به سادگی و با سرعتی عالی صورت میگیرد.نظر سنجی و مسابقه ایجاد کنید، در مسابقات شرکت کنید، صدا ضبط کرده و برای دوستانتان ارسال کنید، تماس صوتی برقرار سازید و سرعت، امنیت، لذت را با سروش تجربه کنید.تمرکز اصلی Soroush بر محور امنیت و سرعت می چرخد، که تا حد چشم گیری در نگه داری این دو عنوان موفق و پایدار است.البته قابل به ذکر است که محل اصلی قرار گیری نرم افزار Soroush در ایران می باشد از این رو سرعت و امنیت بالایی برخوردار است.

همان طور که ذکر شد سروش یکی از بهترین پیام رسان های ایرانی می باشد که با تمرکز بر روی دو عامل مهم سرعت و امنیت کاربران بسیاری را جذب خود کرده است.محسنات، محیط خوب، ویژگی های منحصر به فرد سروش و البته حمایت مردم عزیز منجر به کسب امتیاز خوب ۴.۴ از ۵.۰ در گوگل پلی شده است.از این رو به شما پیشنهاد میدهیم در کنار دیگر نرم افزار های ایرانی، Soroush را نیز امتحان کنید.

ویژگی های برنامه پیام رسان Soroush اندروید : 

– سریع و مطمئن

– برقراری تماس صوتی

– ارسال پیام با سرعت خوب

– محیط جذاب و دلنشین برنامه

– امنیت، سرعت و کیفیت عالی

– امکان ایجاد نظر سنجی و مسابقات

– وجود انواع استیکر های زیبا و کاربر پسند

– اتصال با سرعت خوب به سرور های اصلی

– قابلیت ارسال باز خورد برای مدیران کانال ها

– قابلیت ساخت کانال، ربات، گفتگوهای دوطرفه

– قابلیت به اشتراک گذاری فایل ها با انواع فرمت

– قابلیت ثبت و لایک کردن مطالب موجود در کانال ها

– دسته بندی کانال های موجود

– سرویس دهی به ربات های ساخته شده

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن پیام رسان سروش

مقدمه

امروزه با وجود دنیای ارتباطات در فضای مجازی شاهد رشد قارچ گونه شبکه های اجتماعی متنوع و با قابلیت های مختلف هستیم . جوانان ایرانی نیز تا کنون تلاش های قابل توجهی انجام داده اند و پیام رسان های متنوعی را تولید کرده اند که اکثر آن ها با استقبال کمی روبرو شدند و در این میان گروهی از متخصصان ایرانی اقدام به ساخت پیام رسانی صد در صد وطنی به نام پیام رسان ” سروش ” کرده اند. این پیام رسان برای کاربران ایرانی امنیت و سرعت بیشتری فراهم کرده است. کیفیت بالای پیام رسان سروش گویای این است که در صورت حمایت مردم از آن، می تواند به زودی جایگزین پیام رسان های خارجی مانند تلگرام شود.

با ما همراه باشید تا به بررسی اپلیکیشن محبوب این روزها یعنی سروش بپردازیم.

رابط کاربری :

رابط کاربری مناسب و دسترسی های آسان به بخش های مختلف اپلیکیشن رنگ بندی مناسب و چیدمان منظم و استفاده از طراحی متریال و استفاده از انیمیشن های مناسب و سبک در هنگام استفاده از سروش بسیار دلچسب بوده و کاربر را هنگام استفاده از اپ خسته نخواهد کرد.

اپلیکیشنی فارسی با استفاده از فونت محبوب و مناسب ایران سانس و همچنین آیکن های مناسب و یکدست محیطی جذاب را برای مخاطب خود فراهم آورده است.

از امکانات خوب اپلیکیشن قالب های مختلف اپ می باشد که هر کاربر میتواند از قالب های متنوعی که در دسترس دارد برای زیبایی و تنوع در اپ استفاده کند و همچنین با مراجعه به سایت اپلیکیشن می توانید قالب دلخواه خود را نیز طراحی کنید.

سروش همه امکاناتی که یک پیام رسان خوب باید داشته باشد را در قالب رابط کاربری ساده و روان خود ارائه داده است. از آن جهت که سرورهای پیام رسان سروش در داخل کشور هستند، هنگام استفاده از این برنامه می توانیم شاهد سرعت خوب آن باشیم.

اگر یک سروشی هستید حتما از قابلیت ساخت استیکر شخصی در اپ شگفت زده خواهید شد چرا که همچون تلگرام اینجا نیز میتوانید برای خود استیکر شخصی بسازید و در چت های خود از آن ها استفاده کنید.

پیام رسان سروش امکان چت دو نفره، چت گروهی، تماس صوتی، کانال ها، پروفایل کاربری، لیست مخاطبین، استیکرهای متنوع، ارسال انواع فایل ها و امکانات زیاد دیگری را برای کاربرانش فراهم کرده است. اما موضوع مهم در انتخاب و استفاده از این پیام رسان تفاوت ها و مزیت های آن نسبت به دیگر پیام رسان های موجود می باشد.

 با مراجعه به فروشگاه استیکر از طریق منوی کشویی برنامه به دسته بندی، برترین و جدیدترین استیکرهای موجود در برنامه دسترسی خواهید داشت. در این برنامه همه استیکرها توسط خود پیام رسان سروش طراحی شده و در اختیار کاربران قرار می گیرد.

در مجموع می توان از لحاظ رابط کاربری و تجربه کاربری نمره قابل قبولی به سروش داد.

کاربرد:

پیام رسان سروش اپلیکیشنی چند پلتفرمی یعنی با قابلیت اجرا بر روی اندروید ویندوز لینوکس و همچنین آی او اس تمام مخاطبانی که به نحوی با اینترنت در تماس اند را مدنظر خود قرار داده و این قابلیت بسیار خوب و ویژگی شاخص این اپلیکیشن در رقابت شدید پیش رو می باشد.

پیام رسان سروش برای کاربران ایرانی طراحی شده است تا در ارتباطات مجازی خود از امنیت اطلاعاتشان اطمینان داشته و از سرعت خوبی بهره ببرند. این پیام رسان امکان گفتگوی دو نفره متنی و صوتی، ارسال انواع فایل، ایجاد گروه ها و کانال ها و … را داراست. اما این پیام رسان برای کاربران خود امکانات منحصر به فردی نیز ارائه داده است. این قابلیت ها شامل ایجاد کانال های تعاملی و یا خصوصی، ایجاد نظرسنجی و یا مسابقات چند گزینه ای، ارسال پاسخ روی پیام های کانال، اطلاع از موقعیت مکانی دوستان و … می باشد.

خدماتی فراتر از شبکه اجتماعی یا پیام رسان برای شما درنظر گرفته شده است از جمله آن ها سرویس آب و هوا ، امکان خرید شارژ و پرداخت قبوض خدماتی ، امکان تماس صوتی رایگان و باکیفیت . سرویس کاربردی اوقات شرعی و ساخت کانال های تعاملی و ساخت نظرسنجی بسیار خوب و عالی بوده و می توان گفت اپلیکیشنی کاملا بومی را در اختیار خواهید داشت.

وقتی وارد سروش می شوید ابتدا شاید فکر کنید که چون از اپلیکیشنی ایرانی استفاده می کنید تنها هستید و نمی توانید با دوستانتان ارتباط برقرار کنید اما مخاطبان سروش از مرز یک میلیون ششصدهزار کاربر عبور کرده و این یعنی حضور رقیبی داخلی برای تلگرام .

ایجاد کانال های تعاملی نیز یکی از امکانات خوب و متفاوت پیام رسان سروش می باشد. هنگام ایجاد کانال شما به عنوان سازنده و مدیر کانال می توانید تنظیمی انجام دهید تا دنبال کنندگان بتوانند بر روی پیام ها پاسخ ارسال کنند. همچنین در همه کانال هایی که ایجاد می کنید می توانید نظرسنجی و یا مسابقه چند گزینه ای ایجاد نمایید. کاربران نیز امکان لایک کردن همه پیام ها را دارند. تعداد بازدید و تعداد لایک های هر پبام زیر آن نوشته شده است.

با فعال کردن سرویس مکان نمای موجود در پیام رسان سروش به نرم افزار این اجازه را می دهید که موقعیت مکانی شما را به دوستانتان نمایش دهد و در عوض شما نیز از موقعیت مکانی دوستانتان اطلاع خواهید یافت.

در پیام رسان سروش می توانید با مراجعه به تب مربوط به کانال ها همه کانال های عمومی را به صورت دسته بندی شده مشاهده نمایید و کانال مورد نظر خود را دنبال کنید. در این پیام رسان امکان ایجاد کانال های خصوصی نیز برای شما فراهم شده است. دسترسی به این نوع کانال ها فقط توسط افرادی که ادمین مشخص کرده است امکان پذیر می باشد.

از قابلیت های نسخه آخر سروش میتوان به موارد زیر اشاره کرد

    • تجمیع گفتگوهای شخصی و گروهی و کانالها
    • افزایش حداکثر تعداد کاراکتر هر پیام به ۴۰۰۰ کاراکتر
    • افزایش ظرفیت گروه به ۵۰۰ نفر
    • افزایش ظرفیت ارسال پیام گروهی به ۵۰۰ نفر
    • ایجاد امکان خدمات پرداختی برای بعضی از کانالها
    • امکان مشاهده ۱۰۰ پیام آخر گروه با عضویت در گروه
    • نمایش وضعیت ارتباط با سرور

با نصب این پیام رسان ایرانی روی تلفن همراهتان از امکانات و ویژگی های خوب آن بهره ببرید و از تولید ملی نیز حمایت کنید

آی دی کانال : @new_tv
لینک کانال : http://sapp.ir/new_tv
تعداد بازدید : ۵,۴۸۴
تاریخ ثبت : ۲۲ فروردین , ۱۳۹۷
توضیحات کانال :

فیلم TV رایگان
ان
#فیلم_سینمایی_سریال_انیمیشن در سروش

با بروزترین ها

بهترین کیفیت ها از فیلم های ایرانی و خارجی

از اونجا که دانلود فیلم سروش اکثر شماره ها رایگانه پس دانلود از این کانال میچسبه

ای دی کانال : @nex1tmusic
لینک کانال : http://sapp.ir/nex1tmusic
تعداد بازدید : ۱,۴۱۹
تاریخ ثبت : ۲۲ فروردین , ۱۳۹۷
توضیحات کانال :

جدیدترین و بروزترین آهنگ ها

آهنگ های درخواستی

از هر سبک موسیقی

و از هر خواننده ای که دوست دارید

عضویت در کانال
آی دی کانال : @avaye_asheghane
لینک کانال : http://sapp.ir/avaye_asheghane
تعداد بازدید : ۱,۰۰۳
تاریخ ثبت : ۲۲ فروردین , ۱۳۹۷
توضیحات کانال :

عکس عاشقانه

متن عاشقانه

آهنگ عاشقانه

کلیپ عاشقانه

رمان عاشقانه و جدید

پروفایل عاشقانه

گروه :خدماتیکانال ویژه

آدرس کانال : bodypersiair@

آیدی مدیر کانال: davod63@

 


توضیحات کانال :

کانال بادی پرشیا زیر مجموعه سایت بزرگ بادی پرشیا در زمینه بدنسازی ، تحقیق و مطالعات ورزشی ، آموزش حرکات تمرینی در خدمت شما عزیزان می‌باشد

لینک کانال  در پیام رسان ایتا

 

ایتا
https://eitaa.com/bodypersia

اینیستا گرام

https://www.instagram.com/bodypersia/

(Visited 119 times, 1 visits today)

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

6 دیدگاه

  1. با سلام و درود ممنون از محتوای مفیدی که درون وب سایت قرار میدین موفق باشین

  2. خیلی ممنونم بابت انتشار این مقاله بسیار مفید و کاربردی موفق باشید

  3. ممنون از سایت عالیتون موفق و پیروز باشید

  4. سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون تشکر کنم و امیدوارم باعث ایجاد انگیزه براتون بشه

  5. سلام ۴سال سابقه تمرین دارم ۳ماه که قرنطینه بودم بدون ورزش بدنم ابت کرده و توان بدن کم شده بارناما قدیمم الان تمرین کنم یا برناما جدید تهیه کنم؟

  6. سلام تو این زمان قرنطینه ۳ ماه بدون ورزش خیلی افت کرده بدن الان برای حجم عضلانی وحرکات سنگین تر انجام بدم؟؟؟ و اینکه رژیم حجم بگیرم الان؟یا کات؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *