سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / آموزش حرکات / پشت بازو دستگاه دیپ وزنه آزاد

پشت بازو دستگاه دیپ وزنه آزاد

بازدیدها: 149

پشت بازو پشت بازو دستگاه دیپ وزنه آزاد

پشت بازو دستگاه دیپ وزنه آزاد

Dips – Triceps

دستگاه دیپ

قدرتی

گروه عضلات:

پشت بازو

دسته‌بندی‌:

پشت بازو

وسیله:

دستگاه دیپ

 روی دستگاه دیپ بنشینین، کمر در حالت صاف قرار گرفته باشه و ران و زانو در زاویه ۹۰ فیکس شده باشه. آرنج ها رو باز کنین تا دسته ها رو بگیرین، با فرو دادن نفس به ریه ها دسته ها رو بالا بیارین تا آرنج به زاویه ۹۰ درجه برسه سپس با خارج کردن نفس، دسته ها رو به سمت پایین هدایت کنید، توجه داشته باشین که در انتهای حرکت، آرنج کاملا باز نشه و کمی خم بمونه.

پشت بازو دیپ

حرکتی حجم ساز برای پشت بازو میباشد. نباید بدن به سمت جلو باشد چون فشار از پشت بازو به زیرسینه منتقل میشود. آرنجها باید تقریبا نزدیک بدن قرار داشته باشد. تنفس موقع صاف کردن آرنج:بازدم و موقع جم کردن:دم میباشد

 Dips ماشین نشسته؟

محل شروع : در دستگاه بنشنید، پشت خود را در برابر پد فشار دهید و پای خود را روی کف قرار دهید. اگر یک کمربند ایمنی وجود دارد، دست ها را با استفاده از دستگیره ای بسته و خنثی (دست نخورده با بدن خود) را با آرنج خود خم کنید و دستها را در نزدیکی طرف چپ خود قرار دهید.

حرکت (ACTION) : دسته را پایین نگه دارید تا آرنج خود تقریبا به طور کامل باز شود . پشت و سینه هایتان را در برابر لنت ها فشار دهید. اجازه دهید که آرنج خود را به موقعیت اولیه بچرخانید.

نکات اضافی و نکات کلیدی

برخی نکات مفید در مورد چگونگی انجام ساییدگی ماشین نشسته با خیال راحت و موثر.

  • دست های خود را نزدیک به طرف خود نگه دارید.
  • پاهای خود را روی کف قرار دهید، و لبهای شما، پشت و تیغه های شانه ای بر روی پد پشتیبانی می شود (در طول تمرین بر روی دستگاه نشسته باشید).
  • دست های خود را به طرفهای خود نگه دارید (آرنج به عقب پشت سرتان اشاره می شود).
  • تریپسپس های سیتی باید با بالا و پایین تلسکوپ راست انجام شوند تا تنش در سه پایه حفظ شود.
  • قرار دادن سر پایین و یا تکیه بر تنه خود را به سمت جلو تاکید بر قفسه سینه. هر چه شما راستتر باشید، سخت تر از سهولت کار شماست. به همین دلیل است که شما باید سر خود را بسیار مستقیم با چشمان خود را کمی به سمت سقف نگاه کنید.
  • در پایین حرکت، تمرکز بر حفظ خم شدن کمی در بازوها برای حفظ تنش در عضله سه وجهی است.
  • هنگامی که آرنج خود را در حین تمرینات شیب تریپسی بچرخانید، می توانید وزن بیشتری بگیرید. با این حال، این تنها به این دلیل است که شما اهرم بیشتری دارید؛ بازوهای شما قوی تر نمی شوند. اگر آرنج خود را به آرامی بکشید، فیبرهای سینه بیشتری برای کمک به جنبش به ارمغان خواهند آورد.

Triceps Dip Machine

عضلات درگیر

دستگاه غربالگری triceps به سه دسته تقسیم می شود و به نوعی عضلات شانه و قفسه سینه شماست.

  • عضلات اصلی : تریپسپس، pectoralis بزرگ (پایین)، دلتای جلو؛
  • عضلات ثانویه : Pectoralis minor، Serratus قدامی، Coracobrachialis، Subcapularis، Anconeus؛
  • آنتاگونیست ها : latissimus dorsi، biceps، دلتای عقب

 

برای مبتدیان،  ممکن است بیش از حد چالش برانگیز باشد. این دستگاه به شما کمک می کند تا فرم مناسب را بیاموزید و پایه قدرت را بسازید.

انجام ورزش در حالی که نشسته  ودر دستگاهی  که در آن مقاومت قابل تنظیم است، باعث می شود تمرکز تلاش خود را بر روی سهعضله تربیس اسان تر شود . نگرانی اصلی شما این است که به سادگی مطمئن شوید که دستگاه را به اندازه ارتفاع خود تنظیم کرده اید، زیرا بیشتر کرسی ها بالا و پایین می شوند.

 

 

.

 

.

.

.

(Visited 159 times, 1 visits today)

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *