سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / هورمون ها / پپتاید فراگمنت – FRAGMENT 176-191 عوارض جانی ، دوز مصرف ، زمان مصرف

پپتاید فراگمنت – FRAGMENT 176-191 عوارض جانی ، دوز مصرف ، زمان مصرف

بازدیدها: 3948

پپتاید فراگمنت – FRAGMENT 176-191

 

پپتاید فراگمنت - FRAGMENT 176-191 عوارض جانی ، دوز مصرف ، زمان مصرف

FRAGMENT 176-191 که اختصاصا برای تشدید روند چربی سوزی استفاده می شود علاوه بر اینکه عوارضی همانند افت قند خون، مقاومت انسولینی و سایر مواردی که هورمون رشد انسانی رقم می زند را ندارد بلکه در زمینه چربی سوزی ۱۲٫۵ بار قوی تر از خودسوما نیز ظاهر شده است.

دانشمندان عرصه فارماکولوژی جدیدا دارویی را تهیه کرده اند به اسم FRAGMENT 176-191 که تنها شامل بخشی از هورمون رشد انسانی می شود که شرح آن رفت. این تکه از این هورمون که اختصاصا برای تشدید روند چربی سوزی استفاده می شود علاوه بر اینکه عوارضی همانند افت قند خون، مقاومت انسولینی و سایر مواردی که هورمون رشد انسانی رقم می زند را ندارد بلکه در زمینه چربی سوزی ۱۲٫۵ بار قوی تر از خود سوما نیز ظاهر شده است.
برخی دانشمندان اعتقاد دارند که مصرف این تیکه از هورمون رشد همچنین موجب افزایش تولید هورمونی پپتیدی موسوم به igf-1 در بدن می شود و خود همین هورمون که معرف حضور شماست نیز اثراتی به غایت خیره کننده دارد که شاید اساسی ترین این آثار همان کند کردن روند عادی پیری و حتی جوان کردن نسبی افراد کهنسال می باشد.

 

مطالعات بالینی در سال ۲۰۰۴ در مورد پپتید HGH نشان داده است که این پپتید در تحریک سوخت و ساز چربی بدن انسان بسیار قوی است .

مطالعات نشان داده که مصرف ۱ میلی گرم (۱۰۰۰ میکروگرم ) از این دارو در هفته به مدت سه ماه باعث کاهش ۳ کیلوگرم توده چربی در بدن میگردد که بسیار آمار خوبی است حال با مصرف مداوم ۲۵۰میکروگرم در روز نتایج فوق العاده ای حاصل خواهد شد ( تا ۷ برابر)

علاوه بر این FRAGMENT 176-191 اثرات بسیار مطلوبی برای تنظیم سطح قند خون و کلسترول در بدن دارد. .

عوارض جانبی

این پپتید به مدت ۱۰ سال است که در محافل علمی مورد بررسی و استفاده است و امن ترین محصول برای کاهش توده های چربی در بدن است و فاقد هرگون اثر جانبی میباشد .

پس از مخلوط کردن این پپتید کاملا حل نمیشود در آب و ابری تیره رنگ میگردد آیا این طبیعی میباشد ؟

این پپتید لازم نیست به طور کامل در آب حل شود و به شکل ابری یا تیره یا خاکستری میگردد و شفاف و روشن نیست . البته برخی محصولات با مار کهای مختلف ممکن است بخاطر ترکیبی خاص در روند تولید در آب کاملا حل شود و محلول نهائی شفاف باشد .

اما صرف نظر از شفافی یا تیرگی آن ، این خاصیت ظاهری هیچ تاثیر منفی بر تاثیر گذاری پپتید ندارد .

میزان دوز توصیه شده برای از بین بردن چربی چقدر است ؟

در آزمایشات بالینی نشان داده شده است که ۱ میلیگرم استفاده این دارو در هر روز موجب از بین رفتن چربی میگردد . اما اگر شما در روز ۸ تزریق به میزان ۲۵/۰ میلی گرم یعنی معادل ۲ میلیگرم در روز انجام دهید بسیار موثر تر خواهد بود .

چه مدت طول میکشد تا ما به نتیجه خوبی دست بیابیم ؟

در صورت انجام ورزش و رژیم غذائی مناسب پس از ۴ هفته به نتیجه مطلوب دست پیدا میکنید .

اما استفاده ۱۲ هفته از این محصول برای رسیدن به بهترین نتیجه توصیه میگردد..

 

استفاده از HGH دارای چه عوارض جانبی میباشد ؟

تا به حال در آزمایشات بالینی و علمی هیچ اثر جانبی برای این محصول پیدا نکرده اند . بخاطر این است که برای از دست دادن چربی ها این محصول نسبت به سایر پپتیدها ایمن تر و بهتر است . در سایر پپتیدها حداقل خستگی و احتباس آب وجود دارد .

مهمتر از آن این پپتید باعث تغییرات در سطوح قند خون میگردد که احتمال ابتلا به دیابت را در انسان کاهش میدهد .

آیا HGH موجب ساخته عضله هم میگردد ؟

از آنجا که این پپتید فقط یک بخش کوچک از دنباله AAHGH191 میباشد که مسئولیت آن از بین بردن چربی است تصور اینکه این هرمون رشد انسانی موجب عضله سازی بگردد صحیح نیست .

با این حال در سال ۲۰۱۱ مطالعات نشان داده است این پپتید روی سلول های بنیادی انسان که موجب رشد استخوان میگردد تاثیر بسزائی دارد در نتیجه احتمال تاثیر بر ساخت عضله ها صد در صد منتفی نمیباشد.

محدودیتهای رژیم غذائی :

تزریق در صبح : قبل از غذا تزریق کنید و سپس چند ساعت صبر کنید وبعد غذا میل کنید و غذای شما باید کالری و کربوهیدرات و چربی پائینی داشته باشد .

تزریق در شب : ۳ ساعت قبل از رفتن به رختخواب غذا را میل کنید و هنگام خواب دارو را تزریق کنید . وشب غذای کم کربو هیدرات و کم چرب و با پروتئین بالا مصرف کنید .( مثل گوشت یا ماهی همراه با سالاد )

توصیه رژیم غذائی

بدن انسان برای زندگی در طول روز اقدام به سوزاندن کالری میکند حال اگر کالری کمتر از میزان احتیاج بدن به بدن برسانید ، بدن انسان با سوزاندن چربی اقدام به تامین کالری مورد نیاز میکند .

نیز به بدن برسانید تا سوخت و ساز بدن شما از چربی های اضافه بدنتان تامین گردد .

حال اگر ورزش را هم به این رژیم اضافه کنید بدن شما بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ کالری انرژی نیاز دارد در نتیجه میزان چربی سوزی بدن شما بالاتر هم میشود و موجب اثر بخشی فوق العاده بالائی در بدن خود میشوید.

توجه

مقاله فوق تهیه و ترجمه شده از به روز ترین منابع علمی میباشد

در صورتی که به  پاسخ سوال خود را در این مقاله دست نیافتید

میتوانید از طریق کامنت زیر پست  سوال خود را برای ما مطرح کنید، در سریعترین زمان ممکن تیم بادی پرشیا پاسخ شما را بر اساس اخرین یافته های علمی قرار میدهد

(Visited 2,615 times, 1 visits today)

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

2 دیدگاه

  1. سلام من روزی چند واحدبا سرنگ انسولین تزرق کنم ۸ بار در روز ۴ بار در روز ۲ بار در رووز ؟؟ هر بار چند خط از سوزن انسولین ۵ سال سابقه ورزش و ۳ سال سابقه استروید دارم

    الا ی ۴ میل فراگمنت دارم. نمیدونم چجور باید تزریق کنم یکی میگه کم کم ۸ بار در روز یکی میگه فقط قبل تمرین.

    بکی میشه منو راهنمای کنه

  2. سید محسن حسینی

    سلام من ۴ میل فراگمنت دارم اینو چجوری مصرف کنم. خیلی درصد چربی بالای ندارم فقط واس زیر شگم و شکم مییخوا ی جا نوشته ۸ بار ذدر روز تزریقه کن ی جا نوشتت صبح و قبل تمرین ی جا میگن فقط قبل تمرین.

    ۸ سال سابقه ورزش دارم ۳ سال استروید اینم ۱۰ میل بوده نودش رفته ۲ میلش دادخ من. یکی منو رهنمای کنه ک بهترین جواب بگیرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *