سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / آموزش حرکات / آموزش تصویری ، فیلم آموزشی ای بی کاستر ،دستگاه شکم ریلی ، AB COASTER

آموزش تصویری ، فیلم آموزشی ای بی کاستر ،دستگاه شکم ریلی ، AB COASTER

بازدیدها: 473

آموزش تصویری ، فیلم آموزشی ای بی کاستر ،دستگاه شکم ریلی

 

دستگاه بدنسازی AB COASTER

بررسی دستگاه شکم بدنسازیAb Coaster توسط شرکت تجهیزات بدنسازی وزنه

ابزار و محصولات زیادی وجود دارد که هنگامی که بحث کمک کردن به شکل دادن و ساختن دستگاه شکم Abs می شود به عنوان معجزه ای کارگشا معرفی شده اند.

Ab Coaster   از سال ۲۰۰۷ وارد عرصه ی تناسب اندام شد تا شما هر چه سریع تر به فرم مورد نظر خود برسید.

امروز خطوط حرفه ای Ab Coasters در حدود ۱۰،۰۰۰ باشگاه تناسب اندام و سالن بدنسازی در سراسر جهان حضور دارد.

دستگاه شکم ای بی کاستر توسط شرکت Abs، که یک شرکت تناسب اندام تازه تاسیس در نیوجرسی می‌باشد توسط دان براون وسین گانون ساخته شده است. براون گروه کوچکی از باشگاه های سلامتی در نیوجرسی را تأسیس کرد و مربی برتر تناسب اندام بود.

آنها بر اهمیت تمرین تمرکز داشتند و محصولات خلاقانه متعددی تولید کردند تا برای جو دستیابی به بدنی صاف واندامی عضلانی آسان تر شود. شکم کرانچ  ای بی کاستر  یکی از آن محصولات است. امروزه خط تولید حرفه ای دستگاه ورزشی ای بی کاستر در ده هزار باشگاه تناسب اندام در سراسر جهان وجود دارد. آن ها همچنین یک خط خانگی برای باشگاه شخصی شما یعنی چیزی که امروز میخواهیم بررسی کنیم دارند.

دستگاه ورزشی ای بی کاستر بهترین دستگاه جهت لاغری شکم, دور شکم, پهلوها و تناسب اندام شما در کوتاه ترین مدت ممکن بدون فشار بر ستون مهره ها میباشد

جدید ترین و موثرترین وسیله ورزشی که استفاده از ان سبب تحرک کامل ماهیچه های شکم میشود ، این تحقیق توسط پزشکان متخصص انجام شده

اب کاستر تفاوت فاحش با وسیله های متداول از جمله توتال کر دارد ، بدین ترتیب که بطور کامل حرکت بالا تنه را حذف و بجای ان پایین تنه را حرکت میدهید و هیچ گونه فشاری به ستون فقرات و یا گردان نخواهد آمد ، شما میتوانید این مزیت این تفاوت را از هر ورزشکار با تجربه سوال کنید و مطمعن شوید .

 

 

 

..

.

.

 

(Visited 432 times, 1 visits today)

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *