سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / آموزش حرکات / آموزش تصویری ، فیلم اموزشی کرانچ با سیمکش نشسته (Kneeling Cable Crunch)

آموزش تصویری ، فیلم اموزشی کرانچ با سیمکش نشسته (Kneeling Cable Crunch)

آموزش تصویری ، فیلم اموزشی شکم آموزش تصویری ، فیلم اموزشی کرانچ با سیمکش نشسته (Kneeling Cable Crunch) نشسته (پشت به دستگاه کراس از بالا)

آموزش تصویری ، فیلم اموزشی شکم کرانچ سیم کش نشسته (Kneeling Cable Crunch)

 

شکم با طناب یا شکم با سیم کش Kneeling Cable Crunch

شیوه اجرا حرکت شکم با طناب یا کرانچ با سیم کش

۱ –شکم با سیم کش ، روی زمین زیر قرقره ی بالایی دستگاه زانو بزنید ، طناب متصل به دستگاه را از بالا با هر دو دست ، پشت سرتان بگیرید .

۲ – با خم کردن بالاتنه از ناحیه کمر ، ناب را به پایین بکشید .

۳ – به وضعیت شروع باز گردید .

 

کرانچ با طناب

 

عضلات درگیر در حرکت شکم با طناب یا کرانچ با سیمکش

 

عضلات اصلی : راست شکمی .

 

عضلات کمکی : مایل های شکمی ، دندانه ای قدامی .

آموزش تصویری ، فیلم اموزشی شکم کرانچ سیم کش نشسته (Kneeling Cable Crunch)

نکات آناتومیکی در حرکت کرانچ با طناب یا کرانچ با سیمکش

 

وضعیت دست ها در حرکت شکم با طناب یا کرانچ با سیمکش :

می توانید طناب را در بالا و دو طرف سر و یا در جلو و بالای سینه بگیرید . هر چه دست ها بالاتر باشند ، حرکت مشکل تر است .

 

وضعیت بدن در حرکت شکم با طناب یا شکم سیم کش  :

ممکن است این تمرین را در حالی که رو به وزنه و یا پشت به توده وزنه اید ، اجرا کنید . بستگی به سلیقه شخصی دارد .

 

رو به دستگاه در حرکت شکم با طناب

 

دامنه حرکتی شکم با طناب یا کرانچ با سیمکش  :

بالاتنه باید از وضعیت راست و قائم تقریباً موازی با سطح زمین شود .

 

مسیر حرکت کرانچ با طناب یا کرانچ با سیم کش :

زمانی که حرکت شکم را انجام می دهید ، اگر فاصله شما از قرقره دستگاه کم باشد ، می توانید از دامنه حرکتی بشتری بهره مند شوید .

 

مقاومت در حرکت شکم با طناب کرانچ با سیمکش :

با تغییر توده وزنه ها می توانید مقاومت را کم یا زیاد کنید .

 

اشکال گوناگون تمرین شکم با طناب یا کرانچ با سیم کش

کرانچ سیم کش با دستگاه :

این تمرین عیناً شبیه تمرین شکم با طناب است .در حالی که به پشتی دستگاه تکیه داده اید ، در حالت ایستاده یا نشسته تمرین را اجرا می کنید .

برنامه تمرینی و مکملی
(Visited 163 times, 1 visits today)

بازدیدها: 159

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *