سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / آموزش حرکات / برنامه تمرین ساعد ،تقویت عضلات مچ و ساعد ، به همراه برنامه تمرینی مبتدی ، آماتور ، پیشرفته

برنامه تمرین ساعد ،تقویت عضلات مچ و ساعد ، به همراه برنامه تمرینی مبتدی ، آماتور ، پیشرفته

برنامه حجمی عضلات مچ ،ساعد

برنامه تمرین ساعد ،تقویت عضلات مچ و ساعد ، به همراه برنامه تمرینی مبتدی ، آماتور ، پیشرفته

 

 

تمرین ساعد یکی از پیچده ترین و رتخصصی ترین تمینات بدنسازی میباشد که در بیشتر برنامه ای بدنسازی به ندرت به کار برده میشود یا ورزشکا ر به دلیل کوچک بودن این عضلات یا خستگی ناشی از تمرین از ادامه تمرین در این بخش خودای میکند البته در مسابقات بدنساز ی و تناسب اندام این بخش از امتیاز ویژه ای بر خوردار هست که کلیدی ترین امتیازات را در بخش نهایی  میتواند برای شما به دست بیاورد

در زیر چند نمونه برنامه تمرین ساعد و مچ برایشما چیده شده است 

تمرین ساعد و مچ  مرحله مبتدی 

۱️⃣حرکات کششی ۵ دقیقه
۲️⃣ چرخش مچ با دمبل۱۵*۳
۳️⃣بیرون ساعد هالتر لاری ایستاده۲۵*۴
۴️⃣داخل ساعددمبل۲۵*۴
۵️⃣نگه داشتن وزنه ۳ ست ۲۵ثانیه

 

تمرین متوسط

جلو بازو سیمکش تک دست مچ معکوس  ۱۰ *۴

ساعد دمبل چکشی ۱۲*۳

ساعد دمبل نشسته ۱۰ * ۳

ساعد هالتر ایستاده از پشت   ۱۰*۳

 

تمرین پیشرفته

ساعد هالتر ایستاده از بشت + ساعد دمبل چکشی ۱۲*۴

ساعد رول کردن  وزنه باسیم کش ۱۱*۴

ساعد خوابیده به پهلو چرخش داخلی ۱۰*۳

ساعد خوابیده چرخش خارجی ۱۰ *۳

 

توجه

مقاله فوق تهیه و ترجمه شده از به روز ترین منابع علمی میباشد

در صورتی که به  پاسخ سوال خود را در این مقاله دست نیافتید

میتوانید از طریق کامنت زیر پست  سوال خود را برای ما مطرح کنید، در سریعترین زمان ممکن تیم بادی پرشیا پاسخ شما را بر اساس اخرین یافته های علمی قرار میدهد

برنامه تمرینی و مکملی
(Visited 113 times, 1 visits today)

بازدیدها: 289

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *