سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / موزیک / دانلود رایگان موزیک ورزشی

دانلود رایگان موزیک ورزشی

بازدیدها: 257

موزیک ورزشی

دانلود آهنگ های باشگاه بدنسازی ایرانی و خارجی ۲۰۱۹ +شاد و پر انرژی MP3
دانلود گلچین آهنگهای بیس دار قوی در باشگاه ۲۰۱۹ ( جدید )
دانلود آهنگ برای باشگاه بدنسازی خارجی ۲۰۱۹ و ایرانی سال ۹۸ جدید
با دانلود این آهنگ‌های پرشور بدنسازی و تناسب اندام، بیشتر و بهتر ورزش کنید و اندام ایده‌آلتان را سریع‌تر بسازید..
مدتهاست که موزیک‌های داغ و هیجان‌آور با ورزش کردن و مخصوصا بدنسازی و ایروبیک، به طور کامل با یکدیگر عجین شده‌اند و دیگر کسی نیست که از تاثیر موزیک در افزایش راندمان و بازدهی ورزش و تمرین بدنی غافل باشد.به خصوص موسیقی‌های پرضرب و محرک که هیجان زیادی را در افراد ایجاد می‌کند و آن‌ها را به انجام حرکات بدنی وادار می‌کند. بنابراین خودتان را از یک ورزش بانشاط و پرهیجان محروم نکنید و با گوش دادن به آهنگ‌های مخصوص بدنسازی و تناسب اندام، ورزش لذت‌بخش‌تری داشته باشید

دانلود آهنگ ورزشی برای باشگاه با بالاترین کیفیت

Download Music Sport For gym

حقیقات اخیر نشان می دهد که چهار عامل مهم و تأثیرگذار در خصوصیات برانگیزندة موسیقی وجود دارد.

آهنگ باشگاه – اول، به این علت که مردم به عکس العمل نشان دادن نسبت به محرکهای ریتمیک، تمایل نهفته ای دارند. در حقیقت پاسخ ریتمیک به موسیقی، نهفته ترین عامل است.

دوم، جنبه های هارمونیک و ملودیک موسیقی، اجرای شنونده را شکل می دهد و بر حالات روحی وی تأثیر می گذارد.
سوم، مشخصة فرهنگی ِ موسیقی از طریق پرورش فرهنگی ـ اجتماعی و موسیقی ای که شخص قبلاً در معرض آن بوده، بر پاسخ شنونده تأثیرگذار خواهد بود.
چهارم، عامل ارتباط که مربوط می شود به ارتباطات موسیقایی مفرط که توسط موسیقی برانگیخته شده اند؛ به این معنی که صدا می تواند باعث ایجاد اصوات دیگری شود که فعالیتهای فیزیکی را خلق می کند.

پاسخ ریتمیک و فاکتورهای موسیقایی در درون ِ طبیعت موسیقی وجود دارد، حال آنکه تأثیرات فرهنگی و عوامل ارتباطی نسبت به موسیقی، عوامل خارجی محسوب می گردند.

طبق گفته دکتر حسن زندی: موسيقی می تواند از راه ذهن بر بدن غالب شود و آرامش را برای فرد به ارمغان آورد و يا اين‌كه هيجان و تحرك‌پذيری را در ورزشكار بالا ببرد.

انتخاب نوع موزيك، بستگي به شخصيت فرد دارد و باتوجه به نوع موسيقی كه فرد انتخاب می كند تفكرات مثبت و يا منفي در ذهن او به وجود مي‌آيد. زندي خاطرنشان‌كرد: موسيقي براي رشته‌هاي ورزشي مختلف نيز بايد باتوجه به شخصيت فرد انتخاب شود؛

ورزشكاران به موزيك‌های محلی و منطقه‌ای خود گرايش بيشتری نشان می دهند. به عنوان مثال ورزشكاران لُرزبان، موسيقي محلی خود را برای ورزش بسيار بهتر می پذيرند و البته اين نظر شخصی من است و هنوز تحقيق علمی ثابت‌شده‌ای در اين خصوص نيست.

دانلود موزیک ورزشی

 

(Visited 388 times, 1 visits today)

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *