سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / آموزش حرکات / ددلیفت هالتر همراه با کلیپ اموزشی

ددلیفت هالتر همراه با کلیپ اموزشی

نام  حرکت:ددلیفت هالتر

وسایل مورد نیاز:میله هالتر

عضلات درگیر:سرینی,فیله کمر,نزدیک کننده ها,ساعد,ذوزنقه ای

آموزش حرکت:

وزنه ی مورد نظر خود را به هالتر وصل کنید و آن را رو به روی خود قرار دهید طوری که ساق پاها میله هالتر را لمس کند سپس پاهای خود را به اندازه ی عرض شانه و مقداری متمایل به بیرون باز کنید و هالتر را طوری در دست بگیرید که کف دست شما به سمت پایین باشد,این وضعیت اولیه ی حرکت ددلیفت هالتر است.

پشت خود را صاف کرده و مانند تصویر باستن خود را به بیرون بدهید و با تمرکز بر عضلات پا وزنه را به بالا بیاورید چند ثانیه مکس کنید سپس به وضیت اولیه برگردانید.

این حرکت را به تعداد توصیه شده تکرار کنید.

عکس آناتومی این حرکت:

 

توجه:

۱-در طول حرکت کمر شما باید دائما صاف باشد در صورت خم بودن به مهره ها آسیب میرسد.

۲-در حرکت پشت پا ددلیفت باید زانو ها حین حرکت خم شوند,اگر زانو خم نشود تبدیل به حرکت پشت پا لیفت با هالتر میشود.

عکس آناتومی این حرکت:

برنامه تمرینی و مکملی
(Visited 182 times, 1 visits today)

بازدیدها: 213

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *