سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / آموزش حرکات / زیربغل سیم کش خم دست برعکس (با دستگاه کراس از پایین) به همراه کلیپ آموزشی

زیربغل سیم کش خم دست برعکس (با دستگاه کراس از پایین) به همراه کلیپ آموزشی

زیربغل سیم کش خم دست برعکس
(با دستگاه کراس از پایین)

@fit65 با همکاری کانال آموزش حرکات ورزشی

 

تشریح حرکت

دسته سیمکش  را به‌صورت مچ برعکس در دست بگیرید و فاصله بین دست‌ها را به عرض شانه‌ها حفظ کنید. وزنه باید زیر شانه‌ها آویزان باشد و بازوها هم کامل صاف شوند. پاها را به عرض شانه از هم فاصله دهید و زانوها را مختصری خمیده حفظ کنید. از کمر هم به جلو خم شوید تا بالاتنه زاویه‌ای بین صفر تا ۴۵ درجه از زمین پیدا کنید. قوز کردن کمر به‌هیچ وجه صحیح نیست بنابراین همواره قوس طبیعی ستون فقرات را حفظ کنید. سینه را بیرون دهید و هالتر را به سمت پائین شکم خود بکشید تا عضلات زیر بغل و میانی پشت به سختی منقبض شوند. باید آرنج‌ها را تا جای ممکن به سمت بالا بکشید. در نقطه اوج انقباض هر تکرار ۱ الی ۲ ثانیه مکث کنید. سپس به آرامی وزنه را به موقعیت شروع بازگردانید

 

اهمیت حرکت زیربغل هالتر دست برعکس

حرکاتی که حالت پاروزدن را تداعی می‌کنند، بهترین تمرینات برای تقویت عضلات کمر هستند. در تمرین زير بغل هالتر خم دست برعكس، با نگه داشتن آرنج‌ها نزدیک بدن، مفاصل آرنج را از آسییب‌دیدگی محافظت می‌کنید و با بلندکردن وزنه‌های سنگین به فرآیند عضله‌سازی کمک خواهید کرد

عضلات درگیر

در حرکت هالتر زیربغل حرکت بدنسازی زیر بغل هالتر دست برعکس، عضلات میانی کمر، دوسر بازویی، شانه ها

برنامه تمرینی و مکملی
(Visited 955 times, 6 visits today)

بازدیدها: 1357

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *