سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / آموزش حرکات / ساعد دمبل تک دست روی میز مچ معکوس ، Dumbbell One Arm Reverse Wrist Curl Over Bench

ساعد دمبل تک دست روی میز مچ معکوس ، Dumbbell One Arm Reverse Wrist Curl Over Bench

نام تمرین : ساعد دمبل تک دست روی میز مچ معکوس

نام تخصصی تمرین :  Dumbbell One Arm Reverse Wrist Curl Over Bench

 

ساعد دمبل تک دست روی میز ، Dumbbell One Arm Reverse Wrist Curl Over Bench

جزئیات تمرین 

گروه عضلانی اصلی: ساعد

نوع تمرین : قدرتی

مکانیک: تک مفصلی

تجهیزات: نیمکت، دمبل

دشواری: مبتدی

گروه عضلانی هدف

ساعد

نحوه انجام تمرین
ساعد دمبل تک دست روی میز ، Dumbbell One Arm Reverse Wrist Curl Over Bench

مراحل:

۱) یک دمبل مناسب برای تمرین انتخاب کنید  جلوی یک نیمکت زانو بزنید ارنج خود را بر روی میز قرار دهید دمبل را به صورتی بگیرید که کف دست شما رو به پایین باشد ( مچ معکوس )

۲٫) به آرامی با استفاده ا قدرت مچ دست خود دمبل را بالا بیاورید تا هنگامی که در عضله ساعد خود تنش احساس کنید کمی مکث کنید

۳٫) سپس به آرامی به موقعیت شروع باز گردید

۴) تمرین را برای تعداد تکرار خواسته شدده ادامه دهید و سپس  باد ست دیگر خود تمرین را اجرا کنید

 

فیلم آموزشی تمرین ساعد دمبل تک دست روی میز ، Dumbbell One Arm Reverse Wrist Curl Over Bench

 

 

Exercise Details

Main Muscle Group : Forearm

Type : Strength

Mechanics : Isolation

Equipment : Bench , Dumbbell

Difficulty : Beginner

Targeted Muscle Group

Forearm

How To Perform Exercise

Steps :

۱٫) Start off kneeling in front of a horizontal bench with your forearms rested upon the padding and holding a dumbbell in one hand with a reverse grip.

۲٫) Slowly lower the dumbbell down below the bench as far as possible squeezing your forearms and hold for a count.

۳٫) Then return back to the starting position.

۴٫) Repeat for as many reps and sets as desired.

برنامه تمرینی و مکملی
(Visited 112 times, 1 visits today)

بازدیدها: 67

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *