سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / آموزش حرکات / ساعد دمبل روی میز ( کف دست رو به بالا ) Dumbbell Palms Up Wrist Curl Over A Bench

ساعد دمبل روی میز ( کف دست رو به بالا ) Dumbbell Palms Up Wrist Curl Over A Bench

نام تمرین : ساعد دمبل روی میز ( کف دست رو به بالا )

نام تخصصی تمرین :  Dumbbell Palms Up Wrist Curl Over A Bench

ساعد دمبل روی میز ( کف دست رو به بالا ) Dumbbell Palms Up Wrist Curl Over A Bench

 

جزئیات تمرین 

گروه عضلانی اصلی: ساعد

نوع تمرین : قدرتی

مکانیک: تک مفصلی

تجهیزات: نیمکت، دمبل

دشواری: مبتدی

گروه عضلانی هدف

ساعد

نحوه انجام تمرین
ساعد دمبل روی میز ( کف دست رو به بالا ) Dumbbell Palms Up Wrist Curl Over A Bench ساعد دمبل روی میز ( کف دست رو به بالا ) Dumbbell Palms Up Wrist Curl Over A Bench

مراحل:

۱.) با بلند کردن یک دمبل در هر دست و زانو زدن جلوی یک نیمکت شروع کنید

۲) دمبل ها را به صورتی در دست بگیرید که کف دست شما رو به بالا باشد

۳.) با استفاده از قدرت مچ دست خود دمبل ها را بالا بیاورید اندکی مکث کنید

۴.) سپس به آرامی به نقطه شروع بازگردید

۵. تمرین را برای تکرار های خواسته شده ادامه دهید

 

فیلم آموزشی تمرین ساعد دمبل روی میز ( کف دست رو به بالا ) Dumbbell Palms Up Wrist Curl Over A Bench

 

 

Main Muscle Group : Forearm

Type : Strength

Mechanics : Isolation

Equipment : Bench , Dumbbell

Difficulty : Beginner

Targeted Muscle Group

Forearm

How To Perform Exercise

Steps :

1.) Start by picking up a dumbbell in each hand while kneeling over a bench.

2.) With your palms facing upwards flex each forearm by lifting and lowering the dumbbell with only your wrist.

3.) Exhale while raising your wrist.

4.) Inhale while lowering your wrist.

5.) Repeat for the desired amount of reps and sets.

درباره ی داود طاوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *