سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / آموزش حرکات / ساعد دمبل چکشی تک دست آرنج روی میز ، Dumbbell One Arm Neutral Wrist Curl Over Bench

ساعد دمبل چکشی تک دست آرنج روی میز ، Dumbbell One Arm Neutral Wrist Curl Over Bench

نام تمرین : ساعد دمبل چکشی تک دست آرنج روی میز

نام تخصصی تمرین :  Dumbbell One Arm Neutral Wrist Curl Over Bench

ساعد دمبل چکشی تک دست آرنج روی میز ،  Dumbbell One Arm Neutral Wrist Curl Over Bench

 

جزئیات تمرین 

گروه عضلانی اصلی: ساعد

نوع تمرین : قدرتی

مکانیک: تک مفصلی

تجهیزات: نیمکت، دمبل

دشواری: مبتدی

گروه عضلانی هدف

ساعد

نحوه انجام تمرینات
ساعد دمبل چکشی تک دست آرنج روی میز ،  Dumbbell One Arm Neutral Wrist Curl Over Benchساعد دمبل چکشی تک دست آرنج روی میز ،  Dumbbell One Arm Neutral Wrist Curl Over Bench

مراحل:

۱) پس از انتخاب یک دمبل با ون مناسب جلوی یک نیمکت روی زانوی خود بنشینید و آرنج خود را روی میز بگذارید .

۲٫) دمبل را به صورت خنثی (کف دست به داخل شصت دست بالا  ) بگیرید

۳٫)با استفاده ار مچ دست خود دمبل را بالا و پایین ببرید

۴) برای تکرار های خواسته شده به تمرین ادامه دهید و سپس با دست دیگر خود تمرین کنید

 

فیلم آموزشی تمرین ساعد دمبل چکشی تک دست آرنج روی میز ، Dumbbell One Arm Neutral Wrist Curl Over Bench

Exercise Details

Main Muscle Group : Forearm

Type : Strength

Mechanics : Isolation

Equipment : Bench , Dumbbell

Difficulty : Beginner

Targeted Muscle Group

Forearm

How To Perform Exercise

Steps :

۱٫) Start off kneeling in front of a horizontal bench with your forearms rested upon the padding and holding a dumbbell in one hand with a neutral grip.

۲٫) Slowly lower the dumbbell down below the bench as far as possible squeezing your forearms and hold for a count.

۳٫) Then return back to the starting position.

۴٫) Repeat for as many reps and sets as desired.

برنامه تمرینی و مکملی
(Visited 56 times, 1 visits today)

بازدیدها: 36

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *