سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / آموزش حرکات / ساعد دمبل چکشی تک دست نشسته روی میز ، Dumbbell One Arm Seated Neutral Wrist Curl

ساعد دمبل چکشی تک دست نشسته روی میز ، Dumbbell One Arm Seated Neutral Wrist Curl

نام تمرین : ساعد دمبل چکشی تک دست نشسته روی میز

نام تخصصی تمرین :  Dumbbell One Arm Seated Neutral Wrist Curl

 

ساعد دمبل چکشی تک دست نشسته روی میز ، Dumbbell One Arm Seated Neutral Wrist Curl

 جزئیات تمرین 

گروه عضلانی اصلی: ساعد

نوع تمرین : قدرت

مکانیک: تک مفصلی

تجهیزات: نیمکت، دمبل

دشواری: مبتدی

گروه عضلانی هدف

ساعد

نحوه انجام تمرین

ساعد دمبل چکشی تک دست نشسته روی میز ، Dumbbell One Arm Seated Neutral Wrist Curl

ساعد دمبل چکشی تک دست نشسته روی میز ، Dumbbell One Arm Seated Neutral Wrist Curl

 

 

 

 

 

 

 

 

مراحل:

۱.) یک دمبل مناسب بردارید روی یک میز بنشینید ارنج دست خود را روی ران خود قرار دهید و دمبل را به صورت مچ خنثی ( چکشی ) در دست بگیرید

۲) به ارامی با کمک قدرت مچ دست خود دمبل را بالا بیاورید توجه داشته باشید جهت انجام تمرین و جلوگیری از اسیب انتخاب وزنه مناسب مهم میباشد

۳)پس از کمی مکث به حالت شروع خود برگردید

۴) تمرین را برای تعداد خواسته شده انجام دهید

۵) پس اتمام تکرا ها با دست دیگر خود به تمرین ادامه دهید

 

فیلم آموزشی تمرین ساعد دمبل چکشی تک دست نشسته روی میز ، Dumbbell One Arm Seated Neutral Wrist Curl

 

Exercise Details

Main Muscle Group : Forearm

Type : Strength

Mechanics : Isolation

Equipment : Bench , Dumbbell

Difficulty : Beginner

Targeted Muscle Group

Forearm

How To Perform Exercise

Steps :

1.) Start off sitting on the end of a flat bench with your feet flat on the floor and holding a dumbbell in one hand using a neutral grip.

2.) Rest the arm holding the dumbbell on the same leg so the weight is extended off.

3.) Slowly lower the weight down below your leg, squeeze using your forearm and hold for a count.

4.) Return back to the starting position.

5.) Repeat for as many reps and sets as desired.

درباره ی داود طاوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *