سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / آموزش حرکات / سی سی اسکوات Sissy Squat

سی سی اسکوات Sissy Squat

 

سی سی اسکوات

 Sissy Squat

سی سی اسکوات بهترین حرکت  برای عضله اشک پا که امروزه خیلی  کم از این حرکت فوق العاده  استفاده میشه و اکثر بدنسازان ما هم در این قسمت خیلی ضعیفند .

در این حرکت , بهتره که زانوهاتون رو کاملا تا نزدیک زمین ببرید (میتونید در عکس مشاهده کنید و حتی بیشتر از این و نزدیکتر به سطح زمین) .

نکته : از کسانی که در ناحیه مفصل زانو دچار آسیب دیدگی و یا کمی ساییده و در کل مشکلی دارند , تقاضا میکنم که از انجام دادن این حرکت , جدا خودداری کنند .

نحوه اجرا

برای اجرای آن باید پاشنه را ۵ سانتی متر بالاتر قرار دهید سپس دست ها را روی سینه به صورت ضربدری قرار دهید و کمر را به جلو و شانه ها را به طرف عقب دهید . همه فشار را روی بخش بالایی عضلات ران نگه دارید و حین پایین رفتن ،باسن را زیاد پایین نبرید .

 

وقتی که بالا می روید از رانها به زمین فشار بیاورید . حرکت را باید کنترل شده اجرا کنید حتی اگر لازم بود از کسی بخواهید که شما را در فرم صحیح نگه دارد.فرم درست در این حرکت بسیار مهم است .وقتی که پیشرفته تر می شوید می توانید روی سینه خود وزنه نگه دارید.

 

برنامه تمرینی و مکملی
(Visited 468 times, 1 visits today)

بازدیدها: 820

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *