سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / آموزش حرکات / لت زیر بغل با دستگاه ، زیر بغل عمودی با دستگاه ، Machine Lat Pull Down

لت زیر بغل با دستگاه ، زیر بغل عمودی با دستگاه ، Machine Lat Pull Down

نام تمرین : لت زیر بغل با دستگاه ، زیر بغل عمودی با دستگاه

نام تخصصی تمرین : Machine Lat Pull Down

لت زیر بغل با دستگاه ، زیر بغل عمودی با دستگاه ، Machine Lat Pull Down
لت زیر بغل با دستگاه ، زیر بغل عمودی با دستگاه ، Machine Lat Pull Down

 

جزئیات تمرین لت زیر بغل با دستگاه ، زیر بغل عمودی با دستگاه ، Machine Lat Pull Down ،

گروه عضلانی اصلی: پشت

نوع تمرین : قدرتی

مکانیک:تک مفصلی

تجهیزات: ماشین لت

دشواری: مبتدی

 

چگونگی انجام  تمرین لت زیر بغل با دستگاه ، زیر بغل عمودی با دستگاه ، Machine Lat Pull Down ،

لت زیر بغل با دستگاه ، زیر بغل عمودی با دستگاه ، Machine Lat Pull Down

 

 

لت زیر بغل با دستگاه ، زیر بغل عمودی با دستگاه ، Machine Lat Pull Down

مراحل:

۱٫) روی دستگاه لت بنشینید و زانو ها را زیر پد فیکس کنید و دستگیر های دستگاه را بگیرید

۲) هنگامی که در موقعیت قرار می گیرید، به آرامی دست ها را پایین بیاورید و آنها را به طرف طرفین بکشید و به عضلات لات و پشت خود فشار وارد کنید  .

۳) برای  چند شمارش نگه دارید و سپس به موقعیت اولیه بازگردید.

۴) برای تکرارهای خواسته شده به تمرین ادامه دهید .

 

فیلم آموزشی تمرین لت زیر بغل با دستگاه ، زیر بغل عمودی با دستگاه ، Machine Lat Pull Down

 

Exercise Details

Main Muscle Group : Back

Type : Strength

Mechanics : Isolation

Equipment : Machine – Strength

Difficulty : Beginner

Targeted Muscle Group

How To Perform Exercise

Steps :

۱٫) Start off sitting on a lat pull down machine, grabbing the handles with an overhand grip, keeping your knees positioned underneath the padding and feet flat on the floor.

۲٫) Once in position, slowly pull down on the handles and bring them down towards your sides, and squeeze with your lat and back muscles.

۳٫) Hold for a count then return back up to the starting position.

۴٫) Repeat for as many reps and sets as desired.

برنامه تمرینی و مکملی
(Visited 380 times, 1 visits today)

بازدیدها: 290

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *