سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / موزیک / موزیک پر انرژی مخصوص باشگاه ورزشی، تناسب اندام، ایروبیک

موزیک پر انرژی مخصوص باشگاه ورزشی، تناسب اندام، ایروبیک

موزیک ممکن است به چهار طریق به انجام ورزش و تمرینات ورزش کمک نماید.

.

 

اول، در طول تمرینات منظم مانند دویدن، موزیک می توانند توجه ورزشکار را محدود و در نتیجه توجه شخص را نسبت به احساس خستگی منحرف کند. این تکنیکی است که بسیاری از دوندگانماراتن و ورزشکاران ورزشهای سه گانه به آن به عنوان مسئله ای مهم و مجزا می نگرند.

دوم،موسیقی میزان برانگیختگی شخص را تغییر می دهد و بنابراین به شکلی از تحریک که اهمیت زیادی در مسابقات دارد،مورد استفاده قرار می گیرد یا به عنوان مسکنی برای فرو نشاندن اضطراب ورزشکاران تلقی می گردد.یکی از عوامل موثر، تولید کاستهای صوتی است که ترکیبی از موسیقی محرک و آثار کلامی که به مشابه راه کاری برای ایجاد اعتماد به نفس تلقی می گردند. همچنین نویسنده از موسیقی آرام بخش همانند پس زمینه ای در تکنیکهای آرامش بخش استفاده می کند،که از طریق آموزشهای کلامی عموما به کار گرفته شده اند.

سوم، مشخصه فرهنگی موسیقی از طریق پرورش فرهنگی _ اجتماعی و موسیقی ای که شخص قبلا در معرض  آن بوده، بر پاسخ شنونده تاثیر گذار خواهد بود.

چهارم، عامل ارتباط که مربوط می شود به ارتباطات موسیقایی مفرط که توسط موسیقی برانگیخته شده اند،به این معنی که صدا می تواند باعث ایجاد اصوات دیگری شود که فعالیت های فیزیکی را خلق می کند. پاسخ ریتمیک و فاکتورهای موسیقایی در درون طبیعت موسیقی وجود دارد، حال آنکه تاثیرات فرهنگی و عوامل ارتباطی نسبت به موسیقی، عوامل خارجی محسوب می گردند.

 

 

 

برنامه تمرینی و مکملی
(Visited 354 times, 1 visits today)

بازدیدها: 273

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

2 دیدگاه

  1. محمد پهلوانی

    سلام. ممنون از مطالب عالی تون ولی این اهنگارو چجوری دانلود کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *