سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / آموزش حرکات / پشت بازو دمبل نشسته تک دست بالای سر همراه کلیپ آموزشی

پشت بازو دمبل نشسته تک دست بالای سر همراه کلیپ آموزشی

پشت بازو دمبل نشسته تک دست بالای سر

@fit65 با تشکر از کانال آموزش حرکات ورزشی

 

پشت بازو نشسته تک دمبل:

تشریح حرکت:

  1. در وضعیتی نشسته با یکی از دست‌ها دمبلی بگیرید و آن را مستقیم بالای سر ببرید.
  2. آرنج دست را در حال تمرین ثابت نگه دارید و در آن حالت دمبل را از پشت سر پایین ببرید تا پشت بازو به کشش کامل برسد.
  3. آنجا لحظه‌ای توقف کنید سپس دمبل را به موقعیت شروع باز گردانید

عضلات درگیر:

عضلات پشت بازو ( عضله باز کننده آرنج هدف اصلی از اجرای این حرکت فشار بر روی عضله پشت بازو بویژه افزایش حجم بخش بالایی بازو می باشد ، در ضمن احرای فرم ایستاده این حرکت نسبت به مدل نشسته و یا خوابیده ترجیح داده می شود . همچنین انجام این تمرین علاوه بر اینکه فشار مستقیم بر روی عمق عضله بوجود می آورد باعث افزایش قدرت آن نیز خواهد شد.

برنامه تمرینی و مکملی
(Visited 48 times, 1 visits today)

بازدیدها: 37

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *