سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / آموزش حرکات / پل باسن با هالتر یا بریج هالتر همراه با آموزش ویدئویی

پل باسن با هالتر یا بریج هالتر همراه با آموزش ویدئویی

پل باسن با هالتر یا بریج با هالتر

حرکت پل باسن  در درجه اول روی عضلات باسن و بعد عضلات
پایین کمر، همسترینگ و امتداد ستون فقرات تمرکز دارد. این حرکت همچنین تمرینی فوق‌العاده
برای کشش عضلات خم‌کننده ران و شکم بعد از 
نشستن برایچند ساعت متوالی است.

آموزش تمرین بریج  با هالتر روی میز

  1. برای شروع تمرین روی زمین نشسته و یک میز تخت را دقیقا پشت خود بگذارید. یک هالتر با وزنه متناسب با توایی خود را، روی پاها قرار دهید. استفاده از یک هالتر ضخیم و یا استفاده از هالترهای دارای پد، برای کاهش سختی تمرین توصیه می شود.
  2. هالتر را با غلت دادن بالای باسن خود قرار داده، و شانه هایتان را روی میز تخت بگذارید. این وضعیت شروع حرکت است.
  3. حرکت را با فشار دادن پاشنه پا روی زمین و بالا آوردن باسن به صورت عمودی شروع کنید. وزن شما باید روی شانه ها و پنجه پا قرار گرفته باشد.

 

  1. تا جای ممکن باسن را بالا برده و سپس با پایین آوردن آن به وضعیت شروع حرکت بازگردید.
  2. حرکت را به تعداد توصیه شده تکرار کنید.

اطلاعات این تمرین :

نوع تمرین : وزنه برداری
عضلات اصلی : سرینی
عضلات دیگر : ساق پا، همسترینگ
تجهیزات : هالتر ، میز تخت
سطح تمرین : متوسط

 

برنامه تمرینی و مکملی
(Visited 774 times, 1 visits today)

بازدیدها: 1556

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *