سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / تندرستی / چگونه رابطه جنسی به تناسب اندام شما کمک میکند

چگونه رابطه جنسی به تناسب اندام شما کمک میکند

رابطه جنسی و تناسب اندام برای سلامت شما عالی است

 

رابطه جنسی وسلامت و تندرستی با نگاه علمی

 

 

۱٫ بهبود حالت

 اندورفین  از طریق غده هیپوفیز ترشح می شود و اثر ضد درد بر روی سیستم عصبی دارد.زمانی که وقت خود را با شریک زندگی خود صرف می کنید یا در تمرینات خود به میزان شدید .تمرین می کنید ، اندورفین ترشح می شود.به معنای واقعی کلمه اندورفین نوعی مخدر است و بنابراین  تاثیر خوبی برخلق و خوی می گذارد.

 ارتباط شیمیایی

اندورفین در طول رابطه جنسی و ورزش افزایش می یابد،درنتیجه رابطه شما با شریک زندگی خودبهتر شده و علاقه شما به زندگی بیشتر می شود و کیفیت زندگی شما افزایش می یابدو تمرکز شما بر روی دیگر مسایل زندگی بهتر و بیشتر میشود .  یک سیستم هدفمندمی تواند اثرات پایدار بر زندگی، .شادی و تمرینات شما داشته باشد.پس چرا .ورزش و رابطه صحیح جنسی  را ترکیب نمی کنید   ؟ یک زندگی سالم  دریک خانه شاد است

 تقویت اعتماد به نفس

  این طبیعی است که ما بخواهیم بهترین وجه را در نظر دیگران داشته باشیم. بیشترین  اعتماد به نفس  در رابطه اندام ما ایجاد میشود.اندام زیبا و متناسب  کمک می کند تا احساس خوبی داشته باشید و بیشتر با شخصیت خود ارتباط برقرار کنید، همچنین باعث می شود احساس بهتری راجب خود داشته باشد.این حس خوب  کمک می کند  عنوان اعتماد به نفس خوبی پیدا کنید به عنوان  مثال زمانی که شما به طور منظم به باشگاه می روید و  نتایج را مشاهده می کنید. روابط قوی تری پیدا می کنید  و اخساس می کنیدبه رسمیت شناخته شده اید،اندام خوب باعث رضایت از روابط زناشویی و قوت بخشیدن به روابط عاشقانه شما میشود.

۴٫ ضربان قلب

 آیا می دانستید که طی ۳۰ دقیقه تمرینات حرکت سریع می توانید حدود ۳۰۰ کالری بسوزانید؟  وطی روابط  جنسی  به مذدت ۳۰ دقیقه ای با همسرتان  در حدود  ۱۰۰کالری می سوزانید.  در هر دو  ضربان قلب شما افزایش می یابد و چند کالری اضافی را می .سوزانید

۵٫ مرکز قدرت

 عضلات کف لگن، فاسیا (بافت همبند) و اعصاب در عملکرد مثانه و رحم و واژن تاثیر دارندو از عملکرد آنهاحمایت می کنند. تقویت کف لگن از طریق یوگا ، تکنیک های تنفس و مقاربت به جلوگیری از بی اختیاری، کمک در هنگام زایمان و حتی لذت جنسی  کمک می کند. برخی از تمریناتپایه و لگن عبارتند از تمرینات کگل، کریستال معکوس و پلک ها با یک یوگا بین ران ها.

۶٫ انگیزه تغذیه

برای داشتن یک تمرین موثر درباشگاه، باید۲-۳ ساعت قبل از  شروع تمرین یک میان وعده سالم بخورید . ورزش بامعده خالی تاثیر تمرین را کاهش می  دهد . علاوه بر این، محتوای تغذیه ای میان وعده است که نتیجه تمرین را تعیین می کند. خوردن نوشیدنی،  ماست یونانی، مقداری پروتئین ، یک مشت آجیل یایا یک عدد سیب گزینه مناسبی است..

خوردن غذاهای خاص قبل از رابطه جنسی  اثر مشابهی هم با انرژی و هم نتیجه داشته دارد! غذاها یی مانند صدف، شکلات تیره، آووکادو، موز، هندوانه، عسل، انار، شراب قرمز و فلفل چیلی از نظر تغذیه ای مفیدند

۷٫ تقویت کننده خواب

می دانستید که ورزش و  مقاربت در بهبود خواب کمک  می کنند؟ معمولا زوجین پس از رابطه جنسی سریع به خواب می روند.زیرا پس از ارگاسمهورمون پرولاکتین ترشح می شود که احساس آرامش وشادی میدهد.همچنین در ورزشکاران به دنبال تمرین بعد از ظهربه دلیل تخلیه انرژی و نیاز بدن به ریکاوری خواب عمیق شبانه ایجاد می شود.

برنامه تمرینی و مکملی
(Visited 25 times, 1 visits today)

بازدیدها: 15

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

4 دیدگاه

  1. ممنون از سایت خوبتون که مطالبی در جهت افزایش آگاهی افراد قرار میدید.موفق باشید

  2. مطالبی که در سایت به اشتراک میزارید بسیار جامع و مفید می باشد

  3. سپاس از اطلاعات مفیدی که در اختیار ما قراردادید

  4. خوندن این مقاله خالی از لطف نیست به بقیه هم پیشنهاد میکنم این مقاله رو دنبال کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *