سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / هورمون ها / استروئید / افدرین قویترین چربیسوز

افدرین قویترین چربیسوز

بازدیدها: 480

افدرین یک چربی سوز قوی است که به دلیل توانایی آن در از بین بردن  چربی ها در گروه مکمل های کاهش وزن، شناخته شده است. افدرین از لحاظ بالینی اثبات شده است که سرعت کاهش وزن را افزایش داده و میزان سوزاندن چربی را بهبود می بخشد.

 

افدرین در بسیاری از سطوح زمانی که به هدف کاهش چربی هدف می رسد عمل می کند. افدرین یک مهارکننده قوی، تحریک کننده، تقویت کننده انرژی، ترموژن، تمرکز و سازنده فوکوس و وازودیلاتور است.

با هم، این ویژگی ها، افدرین را شناخته شده ترین و موثرترین رژیم غذایی هر کشف شده است. اثرات سرکوب کننده اشتها قرص های افدرین ۱۵۰ باعث می شود که هر برنامه رژیم غذایی راحت تر باقی بماند.

با سرکوب گرایش و کاهش میل به خوردن، شما از احساسات محرومیتی که خیلی شبیه به افراد رژیم غذایی است و به همین علت رژیم غذایی ناتوانی در کار است، آزاد خواهید شد. با از بین بردن این احساسات مضر شما می توانید به راحتی با برنامه کاهش وزن خود را دریافت کنید.

نه تنها افدرین با گرسنگی مواجه خواهد شد، بلکه سطح انرژی را نیز بهبود خواهد بخشید. اغلب افراد مبتلا به دیابت به دلیل احساس آرامش و یا خستگی بیش از حد از فعالیت خودداری می کنند. اما با قرص های افدرین ۱۵۰، انرژی بیشتری از همیشه خواهید داشت.

تقویت انرژی همراه با تمرکز و تمرکز بهتر هر تمرین را بهتر خواهد کرد. این ویژگی ها شما را قادر می سازد تا سخت تر به خودتان فشار آورید. علاوه بر این، اثرات واژینال افدرین نتایجی شگفت انگیز خواهد داشت که در مورد افزایش حجم عضلانی بدون چربی است. افدرین اکسیژن بیشتری را به ماهیچه ها جذب می کند و این به نوبه خود باعث افزایش قدرت، استقامت و نتایج می شود.

در نهایت، احتمالا مهمترین جنبه اپیدرین ۱۵۰ قرص، توانایی ترموژنیک است. با تشویق ترموژنز در بدن، هر کالری مصرف شده به راحتی در آتش متابولیسم میسوزد

قرص های افدرین ۱۵۰ به شما برای رسیدن به رژیم غذایی و اهداف کاهش وزن کمک می کند. بدنسازان، رژیم های غذایی، ورزشکاران حرفه ای و رشته های تناسب اندام همه شاهد ابتدایی قدرت این فرم شگفت انگیز بودند.

 

افدرین از گیاهان استخراج شده یا به صورت مصنوعی تولید می شود و عنصری است که اغلب در داروهای تنفسی بدون نسخه استفاده می شود. علاوه بر استفاده از داروی، افدرین HCL غیر افسردگی یا افدرین هیدروکلراید، اغلب به عنوان یک محرک برای اضافه کردن انرژی و یا بعنوان مهار کننده اشتها برای کاهش وزن استفاده می شود. عوارض بالقوه مرگ و میر ناشی از افدرین HCL باعث شد جامعه پزشکی برای هشدار دادن به مصرف تفریحی اقدام کند. اداره غذا و داروی ایالات متحده ( FDA ) مواد شیمیایی نامناسب را برای تولید مواد غیرقانونی تلقی کرده است.

انگور مشترک، انگور دریا و اسب زرد برخی از گیاهان است که از اگزالاتین افیتر استخراج می شوند. سایر منابع رایج عبارتند از Ephedra چینی، Ephedra و گیاه چینی Ma huang . افدرین معمولا تنها یکی از مواد تشکیل دهنده مورد استفاده در داروهای سرماخوردگی، آسم و آلرژی است. آزمایشگاه ها اگزیدین HCL را سنتز می کنند و این ماده را با سایر مواد تشکیل دهنده مانند سیتیزین HCL، کلرپنیرامین ملات و گایفنزین ترکیب می کند. گاهی اوقات تولید کنندگان به افدرین به عنوان methyylephedrine، norephedrine یا pseudoephedrine اشاره می کنند.

افدرین HCL متعلق به یک گروه از داروهای شناخته شده به عنوان sympathomimetics به دلیل آنها شبیه به مواد شیمیایی آزاد شده توسط سیستم عصبی سمپاتیک در طول “مبارزه و یا پرواز” وضعیت است.این دارو به گیرنده های آلفا و بتا آدرنرژیک متصل می شود، باعث تحریک بافت عصبی مشابه سر و صدای آدرنالین می شود . این اثر باعث کاهش تراکم و تورم بینی ها و سینوس ها می شود علاوه بر انقباض برونشیل ها. افدرین گاهی اوقات برای تکرار عجله آدرنالین، افزایش هشیاری، افزایش سطح انرژی و یا سرکوب اشتها استفاده می شود.

خواص چسبندگی عصبی افدرین می تواند اثرات جانبی مانند افزایش ضربان قلب و فشار خون و همچنین اختلالات در ریتم های طبیعی قلب ایجاد کند. افرادی که از افدرین استفاده می کنند اغلب اضطراب، عصبانیت و بی خوابی راتجربه می کنند . متخصصان پزشکی هشدار می دهند که این اثرات می توانند احتمال حمله قلبی ، سکته مغزی یا تشنج را افزایش دهند. هنگامی که دارو با ورزش یا سایر محرک ها ترکیب می شود، خطر افزایش می یابد و اگر مدت طولانی مصرف شود. این خطر نیز با دوزهای روزانه بیش از حد افزایش می یابد.

FDA به طور کلی نیاز به برچسب خاصی از قرص های رژیمی حاوی افدرین HCL دارد. برچسب ها باید بیان کنند که هر دوز نباید حاوی بیش از ۸ میلیگرم افدرین باشد و افراد نباید بیش از ۲۴ میلی گرم در یک دوره ۲۴ ساعته مصرف کنند. این آژانس به طور کلی برچسب های هشدار دهنده ای دارد که عوارض بالقوه مرگ و میر دارو را رها می کنند

(Visited 260 times, 1 visits today)

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

یک دیدگاه

  1. آقای جوان(زیبای خفته!)

    سلام- افدرین رو از کجا میشه تهیه کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *