سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / دریافت برنامه بدنسازی، فیتنس و تغذیه آنلاین

دریافت برنامه بدنسازی، فیتنس و تغذیه آنلاین

بازدیدها: 1655

کاربر گرامی جهت مشاوره رایگان و راهنمایی در مورد انتخاب نوع برنامه  با جناب طاوسی با شماره ۰۹۰۳۳۰۳۰۱۱۸ در واتساپ یا تلگرام در ارتباط باشید

 

شروع آماده سازی افراد در باشگاه با گفتن برنامه بدنسازی انجام می‌شود؛ بسیاری از افراد به دنبال یک برنامه فوق العاده برای فرم دهی به اندام خود هستند و قصد دارند خیلی زود به نتایج مدنظرشان برسند.

برنامه بدنسازی مبتدی باید بسیار حرفه ای و دقیق نوشته شده باشد. بدنسازی برای افراد مبتدی و تازه کار نه باید بسیار دشوار و نه خیلی ساده باشد. همچنین برنامه تمرینی مبتدی باید به گونه ای باشد که فرد پس از مدتی از این ورزش رانده نشود.

 

 

ما در بادی پرشیا یک برنامه بدنسازی برای افرادی مبتدی را در اختیارتان خواهیم گذاشت تا از راه درست و صحیح این رشته ورزشی را شروع کنید و پس از انجام تمرینات کاملا از نتیجه راضی باشید.

هرگز انتظار این را نداشته باشید که یک شبه به نتیجه برسید! ساختن یک بدن زیبا به زمان، تمرکز و پشتکار نیاز دارد. البته نیازی نیست که نگران باشید، اگر به شکل صحیح وارد این رشته شوید می توانید بین ۶ تا ۱۲ ماه به نتیجه مطلوب برسید و این اصلا دور از انتظار نیست.

در انجام تمرینات حتما به این نکته مهم دقت داشته باشید که از وزنه های بسیار سنگین و خارج از حد توانتان استفاده نکنید زیرا عواقب خطرناکی خواهد داشت و یک آسیب کوچک می تواند رسیدن به نتیجه را ماه ها به عقب بیندازد.

برنامه های تمرینی بدنسازی دوران حجم

اگر شما در مرحله ی افزایش حجم هستید، کات کردن هیچ معنی ای ندارد. این مرحله ی افزایش حجم باید تا حد نهایی پیش برود. برنامه بدنسازی افزایش حجم باید بر افزایش ماهیچه ها تا اندازه های بزرگ متمرکز باشد.

حداقل بیست دقیقه گرم کردن قبل از شروع برنامه بدنسازی و ۱۵ دقیقه سرد کردن بعد از آن فراموش نشود

 

 

 

 

 

 

(Visited 196 times, 1 visits today)