سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / بانوان / عوارض جانبی وینسترول، استانازولول، Winstrol در زنان، بانوان، خانوم ها

عوارض جانبی وینسترول، استانازولول، Winstrol در زنان، بانوان، خانوم ها

بازدیدها: 213

اثرات جانبی Winstrol در زنان

وینسترول با نام تجاری استنوزولول، استروئیدی آنابولیک، مشتق از تستوسترون است. پزشکان  Winstrol را برای درمان تعدادی از بیماری ها از جمله کم خونی، پوکی استخوان و آنژیوادم تجویز می کنند. Winstrol می تواند عوارض جانبی را در زنان ایجاد کند که، بعضی از آنها غیرقابل برگشت است.

آکنه

آکنه یکی از عوارض جانبی Winstrol است. Winstrol فعالیت غدد چربی پوست را افزایش می دهد، بنابراین منافذ پوست بسته شده و  به راحتی محلی برای افزایش تولید باکتری و تشکیل جوش صورت می شود.

صدای بم یا کلفت

صدای بم یا به اصطلاح کلفت و مردانه،یکی دیگر از اثرات جانبی وینسترول است. تقویت صدا بوسیله رشد طناب های صوتی ایجاد می شود. این اثر جانبی اغلب با رفتن Winstrol معکوس می شود.

 اختلال در رشد موی بدن

Winstrol سطح هورمون دی هیدروتستوسترون (DHT) را افزایش می دهد که باعث افزایش رشد غیر طبیعی در زنان می شود. افزایش سطح DHT همچنین می تواند سبب ایجاد طاسی در مردان شود.

تیپ بدنی مردانه

اغلب زنان با  استفاده ارWinstrol دارای بدنی عضلانی تر می شوند. این شامل ساختن جسمی مردانه با منحنی های کمتر و سینه های کوچک شده می شود. Winstrol سبب می تواند  کلتورومگال یا یک clitoris بزرگ شود.

دوره های نامنظم

Winstrol باعث اختلال در سطح تولید نرمال هورمون لوتئینیزه (LH)، هورمون تحریک فولیکول (FSH)، استروژن و پروژسترون می شود،که سبب بی نظمی های چرخه قاعدگی، از جمله یک فاز طولانی مدت فولیکولی و فاز لوتئال کوتاه شود. این بی نظمی ها چند ماه پس از پایان Winstrol به حالت عادی باز میگردد.

افزایش میل جنسی

زنان با مصرف Winstrol ، افزایش میل جنسی و رسیدن به ارگاسم طولانی تری را  تجربه کرده اند. براساس یک تحقیق توسط آرون گروبر در “روانشناسی روانشناسی”، ۷۶ درصد از زنان مبتلا به استروئید آنابولیک دارای حداقل یک دوره روانی ،این دارو شده اند.

.

REFERENCES

(Visited 181 times, 1 visits today)

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

4 دیدگاه

  1. من از خوندن مطلب فوق بسیار لذت بردم بیشتر از این مطالب در وبسایتتون قراردهید.

  2. مقالات و مطالب مفیدی به اشتراک میزارید همیشه وبسایت شمارا دنبال میکنم

  3. از اینکه مطالب سایت شمارو مطالعه کردم بسیار لذت بردم

  4. خیلی عالی بود. مرسی به خاطر مطالب مفیدی که میزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *