سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / آموزش حرکات / Wide Grip Lat Pulldown ، لت دست باز از جلو ، زیر بغل سیمکش از جلو دست باز

Wide Grip Lat Pulldown ، لت دست باز از جلو ، زیر بغل سیمکش از جلو دست باز

لت دست باز از جلو ، زیر بغل سیمکش از جلو دست باز

نام تخصص : Wide Grip Lat Pulldown

 

 1 Wide Grip Pulldown Behind The Neck Click to Enlarge 2 Wide Grip Pulldown Behind The Neck Click to Enlarge Exercise Details Main Muscle Group : Back Detailed Muscle Group : Traps Other Muscle Groups : Shoulders Type : Strength Mechanics : Compound Equipment : Machine - Strength Difficulty : Intermediate Track My Progress + Add To Routine Record Logs Mark your favorite exercise. (Click again to undo) Targeted Muscle Group Back How To Perform Exercise Steps : 1.) Start off by sitting on a bench that has a pulldown bar or on a lat-pulldown machine. 2.) Place each of your hands on the bar so that it is about a foot from your head and then slowly pull down the bar behind your back. 3.) Slowly pull down until the bar is at the base of your neck and squeeze your shoulder muscles. 4.) Hold this position for a count then return back up to the starting position.

جزئیات تمرین Wide Grip Lat Pulldown ، لت دست باز از جلو ، زیر بغل سیمکش از جلو دست باز 

گروه عضلانی اصلی: پشت

گروه هدف عضلانی:لت ها

گروه های دیگر عضلانی:  دلتوئید خلفی ، بخش پایینی ذوزنقه ، متوازی الاضلاع .

نوع: قدرتی

مکانیک: ترکیب

تجهیزات:  ماشین لت

دشواری: متوسط

گروه عضلانی هدفمند
Wide Grip Lat Pulldown ، لت دست باز از جلو ، زیر بغل سیمکش از جلو دست باز

چگونگی انجام تمرین Wide Grip Lat Pulldown ، لت دست باز از جلو ، زیر بغل سیمکش از جلو دست باز 

 یکی از تمرینات کلاسیک بدن سازی است که برای کمک به ساختن پشتی قوی تر استفاده می شود.

مراحل:

۱ – میله را در بالای سر به نحوی بگیرید که دست ها چرخش داخلی داشته باشند و حدود شش اینچ ( پانزده سانتی متر ) بیش از عرض شانه باز باشند .
۲_میله را به پایین بکشید تا به بالای سینه برسد ، عضله پشتی بزرگ را منقبض کنید .
۳_میله را به بالای سر به حالت شروع بازگردانید .

اهمیت حرکت لت از جلو دست باز

داشتن عضلات کمر قوی و خوش‌فرم شما را کمر باریک و قدرتمند نشان می‌دهد و عضله لت یکی از عضلاتی است که تقویت آن شما را به فرم V شکل دوست داشتنی و محبوب میان بدن‌سازان می‌رساند. تمرین لت از جلو دست باز و بارفیکس تا چانه تمریناتی هستند که به خوبی پهنای عضلات پشت را پرورش می‌دهند و شما را به همان فرمV شکل معروف می‌رسانند. علاوه بر جنبه زیبایی، انجام حرکتی مانند لت از جلو دست باز عضلات بازوی شما را نیز تقویت می‌کند و به شما در انجام فعالیت‌هایی که در آن نیاز به چرخاندن بازو به سمت عقب دارید (مثل تنیس)، کمک می‌کند.

اگر شغلی دارید که مجبورید ساعت‌های طولانی بدون حرکت در یک جا مثل پشت کامپوتر بنشینید و فرصتی نیز برای ورزش ندارید، به احتمال زیاد عضلات شانه شما به مرور خشک و سفت می‌شوند. پس این عضله مهم را فراموش نکنید و تمرین لت از جلو دست باز را حتما در میان برنامه‌های خود بگنجانید.

فیلم آموزشی تمرین Wide Grip Lat Pulldown ، لت دست باز از جلو ، زیر بغل سیمکش از جلو دست باز

 

فیلم آموزشی شماره ۲

 

Exercise Details

Main Muscle Group : Back

Detailed Muscle Group : Traps

Other Muscle Groups : Shoulders

Type : Strength

Mechanics : Compound

Equipment : Machine – Strength

Difficulty : Intermediate

Targeted Muscle Group

How To Perform Exercise

Steps :

۱٫) Start off by sitting on a bench that has a pulldown bar or on a lat-pulldown machine.

۲٫) Place each of your hands on the bar so that it is about a foot from your head and then slowly pull down the bar behind your back.

۳٫) Slowly pull down until the bar is at the base of your neck and squeeze your shoulder muscles.

۴٫) Hold this position for a count then return back up to the starting position.

برنامه تمرینی و مکملی
(Visited 125 times, 1 visits today)

بازدیدها: 76

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *