سوالی دارید؟ پشتیبانی سایت در تلگرام

خانه / آموزش حرکات / زیربغل دمبل خم تناوبی میز شیب دار

زیربغل دمبل خم تناوبی میز شیب دار

زیربغل دمبل خم  تناوبی روی میز شیب دار

منظور از انجام تمرین زیربغل دمبل خم  تناوبی روی میز شیب دار: کار کردن روی عضلات طرفین فوقانی پشت بطور مستقل.

حرکتی مناسب برای افرادی که عضلات فیله کمر ضعیف دارند و یا کسانی که سابقه کمر درد دارند.

در این حرکت به دلیل وجود تکیه گاه بر زیر سینه و بالا تنه شما فشار از روی مهره های پایین کمر بر داشته می شود در نتیجه حرکت را با تمرکز بیشتری می توانید اجرا کنید.

نحوه ی اجرای حرکت کاملا شبیه حرکت زیر بغل دمبل جفت خم می باشد. با این تفاوت که بالا تنه و سینه خود را بر روی میز شیب دار تکیه می دهید.

برنامه تمرینی و مکملی
(Visited 52 times, 1 visits today)

بازدیدها: 51

درباره ی داود طاوسی

مربی و تئورسین بدنسازی مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *